10 °C Budapest

A WIW legnagyobb üzlete még csak most jön!?

Pénzcentrum
2006. július 13. 14:00

A Hitwise mérései szerint július első hetében a MySpace nevű közösségi oldal volt a leglátogatottabb az Egyesült Államokban, megelőzve a Yahoo-t, a Google-t és az MSN-t is.



Figyelemre méltó, hogy míg egy éve ilyenkor a MySpace csak a netezők 1.9%-át csábította honlapjára, addig mára 4.46%-ra duzzadt ez az arány az USA-ban.

Piaci elemzők szerint a folyamatok egyre inkább abba az irányba mutatnak, hogy a felhasználók saját tartalmat akarnak létrehozni amellett, hogy egymás blogjait nézegetik. A MySpace is ezzel tett szert kiemelkedő népszerűségre, a közösségi site-ok számára tehát ez a terület a széles tömeg toborzása utáni ugródeszka.

A közösségi site-ok közül az elmúlt hónapban a látogatók 80%-a a MySpace-re szavazott, 7.5% jutott a Facebooknak és 3.8% a Xanga-nak.

A Nielsen Net Ratings adatai a fentitől eltérő képet mutatnak: náluk 2006 márciusában a Yahoo bizonyult az elsőnek, a második helyet a Microsoft, a harmadikat az MSN szerezte meg, a MySpace pedig csak a 10-edik lett.
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 7. szerda
Gizella
19. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 6. 20:09