A Nemzeti Népegészségügyi Program keretében, az ÁNTSZ részvételével harmadik alkalommal rendezi meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. az Egészség Heteket. A május 19-i nyitónapon az ország 20 Tesco áruházában az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat Megyei Intézeteinek szakértői szolgálnak tanácsokkal az egészséges életmóddal és az egészségvédelemmel kapcsolatban.
Magyarországon az összes halálozás fele szív- és érrendszeri betegségekből, negyede pedig daganatos megbetegedésekből származik. Az egészségügyi szakemberek számára különösen elkeserítő, hogy jelentős részük, a szív- és érrendszeri betegségek egyharmada, a daganatos betegségeknek pedig 30-40 százaléka egészséget támogató életmóddal megelőzhető lenne.
Az egészséget támogató étkezés a közhiedelemmel ellentétben a pénztárcát nem terheli jelentősen túl, és különleges utánajárást sem igényel, s néhány egyszerű alapszabály megtartásával bárki elkerülheti az elhízásból, rossz étkezési szokásokból eredő betegségeket.
A magyar étkezési és mozgási szokások azonban még mindig a megelőzés ellen hatnak. A Nemzeti Népegészségügyi Program meghatározott néhány olyan egyszerű, olcsó és gyors lépést, amelyek segítségével a berögzült káros szokások rövid idő alatt megváltoztathatók: napi háromszori zöldség-gyümölcs fogyasztással például, növényi zsiradék, több fehér, és kevesebb vörös hús, illetve tejtermékek rendszeres fogyasztásával esélyt adhatunk magunknak egy hosszabb, betegségektől mentesebb életre.
A Tesco és az ÁNTSZ már harmadik alkalommal döntött úgy, hogy közösen kínálnak lehetőséget a változtatni vágyóknak. Május 19-én az ország 20 Tesco áruházában étkezési szakértők, dietetikusok adnak tanácsot az érdeklődőknek az egészséges életmóddal, helyes táplálkozással kapcsolatban.
Ezzel egyidejűleg a Tesco - a tanácsadáson túl - az azonnali cselekvést választókra is gondol: az Egészség Hetek idejére különleges akciókat hirdet számtalan, az egészséges életmódot szolgáló termékére. Ez évben a Tesco a kampány keretében a bio- és öko-termékekre helyezte a hangsúlyt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


