Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
A szolgáltatást a Goodmail végezné a cégek számára, a befolyó bevétel java azonban az óriásvállalatoké lenne.
A tiltakozást elsősorban az adománygyűjtő csoportok támogatják, akik alkalmanként többmillió e-mailt küldenek, szerintük azonban a nagyobb e-mail forgalmat bonyolító családokat is érzékenyen érintheti a változás.
A legtöbben attól félnek, hogy az internetes cégek nem fognak ugyanolyan minőségű szolgáltatást nyújtani ingyen, mint díjfizetés ellenében, így idővel mindenki rákényszerül majd az „elektronikus bélyeg” megvásárlására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


