A világ legnagyobb multijainak képviselői gyűltek össze Prágában, hogy megtárgyalják a Tescoval az új beszállítói feltételeket, a Magyar Hírlap információi szerint azonban rossz szájízzel távoztak a világcégek képviselői.
A világ legnagyobb multijainak képviselői gyűltek össze Prágában, hogy megtárgyalják a Tescoval az új beszállítói feltételeket, a Magyar Hírlap információi szerint azonban rossz szájízzel távoztak a világcégek képviselői.
A Tesco 14 kiemelt közép- és kelet-európai partnerei között olyan cégek szerepelnek, mint a Procter&Gamble-lel egyesült Gillette, a Nestlé és a Masterfoods. Az illetékesek szerint a Tesco most még a szokásosnál is irreálisabb feltételekkel állt elő.
A hipermarket szeretné alapvetően átalakítani a nagy márkacégek kedvezmény-rendszerét, melynek révén szinte olyan olcsón tudná adni a világmárkákat, mintha azok saját márkás termékek lennének.
A világmárkák képviselői attól tartanak, hogy ha a Tesco átadja a kedvezményeket a vásárlóknak, akkor ők más partnereiktől is kevesebbet kérhetnek, így csökkenhet a márka értéke.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


