Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Óriási dobásra készül a Mars: minden borulhat a magyar boltokban is, ha ezt tényleg meglépik
Az édességipar egyik szereplője újabb nagy felvásárlásra készül, ami jelentősen átrajzolhatja a piac erőviszonyait. A Mars, a világ egyik legnagyobb édességgyártója közel áll ahhoz, hogy megvásárolja a Kellanovát, a népszerű rágcsálnivalók gyártóját. Az üzlet értéke meghaladhatja a 30 milliárd dollárt - közölte a Reuters.
A Reuters értesülései szerint a Mars közel 30 milliárd dollárért vásárolhatja fel a Kellanovát, amely olyan népszerű márkákat gyárt, mint a Cheez-It és a Pringles. Az ügylet részleteiről egy bennfentes forrás tájékoztatta a hírügynökséget, aki névtelenséget kért, mivel a tárgyalások még nem zárultak le.
A Mars részvényenként 83,50 dollárt fizetne a Kellanováért egy tisztán készpénzes tranzakcióban. A forrás szerint az üzletet várhatóan ma jelentik be hivatalosan. Azonban sem a Mars, sem a Kellanova nem reagált egyelőre a Reuters megkeresésére.
A Reuters már a hónap elején beszámolt arról, hogy a Mars fontolgatja a Kellanova felvásárlását. Az üzlet jól illeszkedik az élelmiszeripar jelenlegi trendjébe, ahol a vállalatok felvásárlásokkal próbálnak méretgazdaságosságot elérni. Ezzel igyekeznek ellensúlyozni az infláció hatásait és a fogyókúrás gyógyszerek miatt csökkenő keresletet.
Ha létrejön a megállapodás, ez lenne a Mars eddigi legnagyobb akvizíciója, messze felülmúlva a Wrigley 2008-as, 23 milliárd dolláros felvásárlását. A Mars portfóliójában olyan ikonikus márkák szerepelnek, mint az M&M's és a Snickers. Az üzlet jelentősen átrajzolhatja az édességipar erőviszonyait, hiszen két óriásvállalat egyesülne. A Mars családi tulajdonban lévő cégként eddig is meghatározó szereplője volt a piacnak, de a Kellanova felvásárlásával tovább erősítené pozícióját.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.