Elindult az Ultrabalaton futóverseny, amelyen idén 28 ezren vesznek részt.

Két hónapig tartó, összehangolt ellenőrzés-sorozatot indít a NAV. Fontos kérdés lesz, hogy a kereskedő, a szolgáltató átadja-e vevőjének, ügyfelének a nyugtát, a számlát.
Két hónapig tartó, összehangolt ellenőrzés-sorozatot indít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a Balatonnál - írja a Magyar Nemzet.
Mint a hivatal legfrissebb ellenőrzési tervéből kiderült, a NAV emberei júliusban és augusztusban összehangoltan ellenőrzik a Balaton környéki települések kereskedőit és szolgáltatóit. A vizsgálatok alkalmával az adóhivatal munkatársai leginkább azokra a tényezőkre figyelnek, amelyekre más esetekben is szoktak. Fontos kérdés lesz, hogy a kereskedő, a szolgáltató átadja-e vevőjének, ügyfelének a nyugtát, a számlát. Lényeges emellett az is, hogy a vállalkozások megfelelően használják-e online pénztárgépüket és bejelentették-e alkalmazottaikat. A trafikosok és az alkoholos italok árusítói szintén számíthatnak ellenőrzésre.
Az ellenőrök elsősorban az online pénztárgépek adatai alapján kockázatosnak tekinthető vendéglátóegységeket, ajándékboltokat, piaci árusokat és strandokon működő vállalkozásokat keresnek fel.
Nem ez lesz az első eset, hogy az adóhatóság kitelepül a Balaton partjára. Átfogó vizsgálatsorozatot tavaly, a járvány két hulláma között is tartott a szervezet a tó mentén, ahogy a korábbi években is rendszeresek voltak a razziák. Rendszeresnek nevezhető az is, hogy bár a NAV jó ideje előre jelzi ellenőrzéseit, sok kereskedő mégsem elég óvatos, vagy inkább szabálykövető. Az utóbbi években négyből egy vállalkozásnál találtak a revizorok valamilyen szabálytalanságot - ismerteti a Magyar Nemzet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


