Mit gondolnak a Magyarországon praktizáló orvosok a Mesterséges Intelligencia jelenéről, jövőjéről az orvoslás területén?
Ingyenes rendezvényen segítünk a hazai vállalkozóknak.
A legtöbb szakértő egyetért ma abban, hogy a magyar vállalakozásoknak - hiszen a hazai piac meglehetősen szűkös - az igazán nagy áttörés eléréséhez nemzetközi piacra lépésben kell gondolkodniuk. Ez elsőre ijesztően hangzik, viszont a digitalizációs forradalom legújabb vívmányaival ma már gyerekjáték meghódítani a határainkon túli vásárlókat. A legfrissebb felmérések szerint azonban digitalizáció tekintetében a hazai vállalkozások még nincsenek az élvonalban, sőt!
Ha érdekel a digitalizáció, az internet és a kkv-k világa, vagy Te is vállalkozó vagy, és kéne egy-két ötlet, hogy miképpen növelhetnéd bevételeidet az export piacokon,
esetleg szeretnél új, inspiráló, hozzád hasonló emberekkel
megismerkedni, akkor gyere el december 13-án a Marriott Hotelbe a
Portfolio, "ÚT AZ EXPORTPIACOK FELÉ - Digitális fejlesztési programok KKV-k részére"
rendezvényére, ahol a szektor legjobb szakértőivel is találkozhatsz. A
rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött:
Magyarország digitalizációs szintje elmarad a Nyugat-európai szinvonaltól, holott a terület fejlesztése a felzárkózásunk kulcsa lehet - derült ki a McKinsey nemrég publikált kutatásából. A vizsgálat egész Európára kiterjedt, azon belül is kiemelt szerepet kapott Kelet-Közép-Európa. A digitalizáció tekintetében a vizsgált országokat három csoportra osztották: az első az Európai Unió 5 nagy tagállamát foglalta magában, a második csoportot a digitalizáció területén élen járó tagállamok alkották.
Szektorokra bontva elmondható, hogy Magyarországon belül minden ágazat rosszul teljesít a digitalizációt illetően, de különösen igaz ez a kis- és közepes vállalatokra. A nagyvállalatok sem büszkélkedhetnek ugyanakkor, az éllovas országok kisvállalatainak megfelelő digitalizációs szinten állnak ugyanis.
A digitális készségek terén egyik korosztályban sem állunk jól. Bár ezzel kapcsolatban reménykeltő az előadó szerint, hogy míg az éllovas és a magyar idős korosztály digitális készségei között 76 százalékos eltérést tapasztalt a felmérés, a fiataloknál ez a szakadék már csak 36 százalék. Mindez azt jelenti, hogy a magyar fiatalok digitalizációs készségei már sokkal kisebb mértékben vannak lemaradva az éllovasoktól.
Bár a digitális infrastruktúra tekintetében jól állunk, az edukációra több energiát kell fordítanunk, a magyarok digitális fogékonysága ugyanis nem a legjobb. A jövőbeli versenyképességünk miatt nagyon fontos, hogy kiépüljön egy megfelelő digitális munkaerő. A kutatók kitértek arra is, hogy mit kéne tennie Magyarországnak a digitalizáció növelése érdekében. Ehhez természetesen elengedhetetlen a megfelelő oktatás mellett a vállalatok és a kormányzat elköteleződése, az egyik jelentős eszköz pedig a vállalatok digitális csatornáinak összehangolása lehet.
A legtöbb szakértő egyetért ma abban, hogy a magyar vállalakozásoknak - hiszen a hazai piac meglehetősen szűkös - az igazán nagy áttörés eléréséhez nemzetközi piacra lépésben kell gondolkodniuk. Ez elsőre ijesztően hangzik, viszont a digitalizációs forradalom legújabb vívmányaival ma már gyerekjáték meghódítani a határainkon túli vásárlókat. Mivel a korszerű technológia alkalmazása, és az új piacok megtalálása a kulcsa a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozások (KKV-k) fejlődésének és hatékonyságuk növelésének, így a Portfolio és a Pénzcentrum sem mehet el szó nélkül az újításoktól hangos technológiai szektor mellett.
Ezért főtámogatónk, a Google Magyarország, illetve számos neves szakértő segítségével adunk majd hasznos tippeket a hazai KKV-k digitális képességinek fejlesztéséhez, az internet adta lehetőségek kiaknázásához, illetve ahhoz, hogy a legmodernebb technológiák alkalmazásával hogyan készíthetik elő, támogathatják, tehetik még hatékonyabbá külföldi piacok felé történő terjeszkedésüket. A 2018. december 13-án (csütörtök) megrendezésre kerülő, "Út az exportpiacok felé - Digitális fejlesztési programok KKV-k részére" című INGYENES rendezvényen arra igyekszünk majd választ adni, hogy:
- Hol tart hazai kkv szektor? Fókuszban a digitális képességek.
- Melyek azok a hazai és globális trendek, amelyeket kihasználva előnyt lehet szerezni?
- Milyen technológiai újítások járulhatnak leginkább hozzá a piacépítéshez, illetve nemzetközi terjeszkedéshez?
- Mennyibe kerül a hatékony innováció?
- Hogyan készíthetem fel a vállalkozásom a korszerű technológiák befogadására?
- Miért érdemes, miért kell külpiaci értékesítésben is gondolkodnia egy hazai, sikerorientált vállalkozásnak?
- Milyen feltételeknek kell megfelelnie egy KKV-nak ahhoz, hogy eredményesen vághasson bele a külpiaci terjeszkedéshez?
- Hogyan kell hozzáfogni az exportstratégia kialakításához, milyen digitális stratégiával lehet ezt támogatni?
Előadóink lesznek:
- Boros Botond, Head of Marketing, Google Hungary
- Hetényi Márk, vezérigazgató-helyettes, MKB Bank
- Kis Ervin Egon, vezető tanácsadó, SmartCommerce Digital Consulting Kft.
- Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu
- Polyák Balázs, Senior Analytical Consultant, Google Hungary
- Portik Zalán, Digital Marketing Strategist, Biotech USA
- Sziebig Péter, Expansion Manager, Szállás.hu
- Vadász Illés, Industry Manager, Google Hungary
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.