Az Egyesült Királyság kormánya fontolgatja a közösségi média használatának korlátozását a 16 év alatti fiatalok körében.
HelloVidék néven indította el új életmódmagazinját a Portfolio Csoport. Az oldal könnyed stílusban mutatja be a főváros határain kívüli élet sokszínűségét.
A HelloVidék tudósít a falvakban, kisvárosokban felmerülő élethelyzetekről, tanácsokat, tippeket, ötleteket ad a gazdálkodás, vállalkozás, a ház körüli és kerti teendők, a család témakörében. Az olvasókat képriportokban és videókban gazdag tartalom várja a lokális gasztronómiáról, szórakozási lehetőségekről, programokról.
"A HelloVidék más és több, mint hírportál: olyan magazin, amely bemutatja a kisvárosi, falusi élet sokszínűségét. Mert azt valljuk, hogy a magyar vidék sokkal jobban van, mint azt a legtöbben gondolják. A portál tematikájában komoly szerep jut a helyi közösséget egyben tartó identitásnak, a régi és most kialakulófélben lévő hagyományoknak, vagy épp a tetterős helyi közösségeknek és példamutató magánszemélyeknek. Emellett a portál nem titkolt célja tanácsot adni a családok hétköznapi rutinjaihoz, legyen szó a ház körüli teendőkről, a munka világáról, vagy épp arról, hogyan lehet elindítani egy saját vállalkozást." - mondta el Nagy Bálint, az induló oldal vezető szerkesztője.
"A Portfolio Csoport 20 éves működése alatt mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy hírportáljai ne csak a budapestiekhez szóljanak. Gazdasági híreink Magyarország teljes területéről érkeznek, a trendek azt mutatják, hogy egyre többen olvassák a Portfolio-t és a Pénzcentrumot a vidéki településekről. Az agrárszektor.hu-val pedig évekkel ezelőtt nyitottunk a vidék Magyarországa felé: az eredményeket nem csak az olvasottság folyamatos növekedése mutatja, hanem az is, hogy november végi két napos agrárkonferenciánkon már ezernél is több résztvevőt várunk Siófokra. Határozottan érezhető tehát, hogy igénylik a személyre szabott információkat a falvak, a kisvárosok és a megyeszékhelyek lakói is. A Portfolio Csoport rengeteg vidéki rendezvényt, konferenciát szervezett az elmúlt öt évben. Szemünk előtt zajlik a vidék fejlődése: számunkra is fontos, hogy hatékonyabb és közvetlenebb utat találjunk a vidéki olvasókhoz, hirdetőinket pedig célzottabban szolgáljuk ki." - tette hozzá Bán Zoltán, a Portfolio Csoport vezérigazgatója.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.