Az elmúlt hónapokban elkezdte leküzdeni a saját márkás termékek piacán mért lemaradását az Auchan Magyarország Kft. A társaság tegnap hivatalosan is bejelentette, hogy összeállította első saját termékportfólióját Magyarországon - írja a Napi.
Első körben 300 termékkel jelentek meg, amit az év végére 800-ra kívánnak bővíteni. A cél az Auchannál is ugyanaz, mint a legnagyobb versenytársnál: a saját márka nem a legolcsóbb kategóriát váltja ki, hanem a minőségi márkás termékeknek nyújt alternatívát, lehetőleg 20 %-kal alacsonyabb áron.
A termékpaletta egy részét olyan saját márkás termékek adják, amelyek a lánc francia üzleteiben is megtalálhatók, más részük viszont itthon beszerzett, magyar piacra készült. Az importtermékeket idővel szeretnék magyar beszállítói termékekre cserélni. A válság miatt a forgalom csökkenésével számolnak, ugyanakkor nem kizárt, hogy az új áruház bevételeivel együtt meglesz a tavalyi 244 milliárd forint.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.