A legtöbb vállalkozás ott fogja a kiadásait a válságban, ahol tudja. A marketingkiadások elsőként estek áldozatul a megszorításoknak, pedig minimális munkával hatalmas ismertséget lehet hozni. Csak jó helyen kell reklámozni.
A közösségi oldalak remek terepet nyújtanak a kapcsolatok építésére, ám ez nem csak a személyekre igaz, hanem a cégek esetében is. Ezek az oldalak több millió embert mozgatnak meg, hatalmas klikkelés-mennyiséget generálva nap, mint nap. De ahogy a közösségi oldalak hasznot húznak a mi tagságunkból, úgy mi is hasznot húzhatunk abból, ha okosan használjuk őket.
Hogy mást ne is említsünk: a Twitter 140 karakteres miniblog tagjainak száma becslések szerint 7-8 millióra rúg, a Facebook pedig több mint 200 millió regisztrált felhasználók tudhat magáénak - ezzel a világ ötödik legnépesebb országa lenne. Ilyen mennyiségű potenciális ügyfélből már igazán lehet üzletet kovácsolni. Egyrészt ezek az oldalak nagyon sokat segít a vásárlók-partnerek elérésében, folyamatos tájékoztatásában, ami azonban még fontosabb, gyors és interaktív felületet nyújt a reakcióknak, megjegyzéseknek, észrevételeknek. Másrészt minél aktívabb egy cég a közösségi oldalakon, annál több követője lesz, akik - jó esetben átkattintanak a cég honlapjára. Miért jó ez?
Mert a világ legnagyobb keresője, a Google alapvetően az oldalakra mutató linkek alapján kategorizálja egy adott keresőszóra adott találatok sorrendjét. A PageRank fantázianevű matematikai algoritmus alapvetően két dolgot vizsgál. Egyrészt a keresésre releváns eredményt adó oldalra mutató linkek számát. Vagyis minél több helyen hivatkozzák be (vagy hivatkozzuk be mi magunk) az oldalt, annál előkelőbb helyezésre számíthatunk a keresési eredmények sorrendjében. Másrészt viszont a hivatkozó oldalak "fontossága" is számít, vagyis minél látogatottabb oldalról mutat link az oldalunkra, annál nagyobb súllyal fog számítani a listán.
Korábban: Nincs vita: a Google "A" kereső!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Anélkül tehát, hogy túlzottan belemerülnénk a részletekbe, azt mondhatjuk: mutasson a honlapra sok link, minél tömöttebb internetes oldalakról és akkor jó eséllyel előkelő helyre kerülünk az internetes keresések listáján. Ahhoz, hogy egy napi több millió olvasóval rendelkező híroldalra reklámbannert helyezhessünk el, borzalmas összegeket kellene reklámra költeni. De minek is ez, amikor elég a közösségi oldalakon beregisztrálni, majd annak az oldalait használva reklámozni a tevékenységünket - teljesen ingyen? A szociális kapcsolatépítés az interneten keresztül még mindig gyerekcipőben jár, de számos példa van már az előnyeinek kiaknázására. Könnyű olcsó és hosszú távon kifizetődő! Érdemes tehát addig belevágni, amíg meg lehet előzni vele a versenytársakat, hogy a válság hátrányai hirtelen előnnyé változzanak.
Korábban: Ötlet a vállalkozóknak: regisztrálj közösségi oldalakra!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.