Óriási botrányreklámot csinált magának egy angol kocsma: szórólapjukon sörrel a kezében, és egy ledér hölgyet szorosan magához ölelve táncol II. János Pál pápa.
A brit Hirdetési Hatóság etikátlannak és támadónak nevezte a reklámot, és annak azonnali eltávolítására kötelezte a szórakozóhelyet. A szórólap miatt a katolikusok és a helyi lengyel kisebbség is tiltakozott. A dolog egész Angliában kiverte a biztosítékot, pedig köztudott, hogy a legtöbb szigetországi anglikán vallású -ők pedig VIII. Henrik óta nem ismerik a pápát vallásuk vezetőjeként.
Az Angliában élő, jelentős számú lengyel közösséget különösen feldühítette a 2005-ben elhunyt II. János Pál pápát ábrázoló fotómontázs. A Wadowice-i születésű pápa ugyanis továbbra is óriási tiszteletnek örvend Lengyelországban. Az Ipswichi-i "Club Fire" a nagy felháborodást kiváltó képpel valószínűleg világszerte ismert lett, márpedig azt a marketingszakemberek is tudják, hogy a rossz reklám is reklám. A diszkó ezért nem is kommentálta a dolgot: valószínűleg a tulajdonosok inkább csak a tenyerüket fogják dörzsölni a betóduló tömeg láttán.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.