A Gazdasági Versenyhivatal versenytanácsának napirendjén a következő időszakban szépséget ígérő krémreklámok, gyógyhatásúnak kikiáltott étrend-kiegészítők, de kartellgyanús építő- és sütőipari tranzakciók is szerepelnek - adja tudtunkra a Világgazdaság.
Tóth Tihamér, a versenytanács elnökének elmondása szerint az ügyek döntő hányadában ezúttal is a cégek fogyasztót megtévesztő hirdetési, tájékoztatási gyakorlatát vizsgálják. A hamis, tisztességtelen reklámok versenytorzító hatással járhatnak, emiatt növekvő szigorral lép fel ellenük a hatóság, amit egyébként megkövetelnek az erősödő uniós fogyasztóvédelmi irányok is. Eddig a GVH az idei év során több mint fél milliárd forint bírságot szabott már ki a fogyasztók befolyásolására alkalmas vevőcsábító reklámok miatt.
A GVH hamarosan a L'Oréal több szépségápoló termékéről dönt, azok vajon tényleg olyan kiváló, s jótékony szerek-e, mint azokat a reklám állítja. Az őszi menetrendben a korábbiakhoz kevesebb banki eset szerepel, ám két kartellügyet is tárgyalnak majd. A Strabag Zrt. és társai ellen 2006-ban indult versenyfelügyeleti eljárásban például azt vizsgálják majd, hogy a Heves megyei út- és hídépítési pályázat során folytattak-e versenykorlátozó egyeztetéseket a vállalkozások.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.