Hobbiként indult a középiskolai szerelmespár webnapló-vezetése, mára már saját céggel büszkélkedhetnek. Sosem lehet előre tudni, kit és mikor karol fel a szerencse, persze nem árt, ha szemfülesek vagyunk, s nyitottak a változásra.
Mena és Ben Tott a dot-com lufi kipukkanásáig egy web-desinger cégnél voltak alkalmazottak, azonban ezen esemény megtörténtekor elveszítették állásukat. A rájuk szakadó szabadidőben sem voltak restek, kifejlesztettek egy szoftvert, melynek segítségével Mena egyszerűbben publikálhatta írásait saját webnaplójában.
Végül 2001 októberében a nagyközönség számára is elérhetővé tették a programot, amely olyan sikeres lett, hogy csupán az első órában közel kétszázan töltötték le. Kezdetben saját lakásukban dolgoztak, s megalapították szoftverkészítő cégüket.
Több tucat alkalmazottat vettek fel, tőkéjüket pedig kockázati tőkefinanszírozással 10 millió dollár fölé emelték. Mint utóbb kiderült, jó "lóra" tettek, ugyanis a blogok egyre népszerűbbé váltak, az általuk létrehozott program pedig iparági sztenderddé vált.
Mena a cég honlapján közzétett írásban úgy nyilatkozik, hogy ami kezdetben hobbiként funkcionált, az mára már teljes munkaidős állás heti 70 munkaórával. A pár nem bánhatja ezt, hiszen azóta már egyéb blogokkal kapcsolatos szoftvereket is elindítottak. Jelenlegi stratégiájuk lendületbe hozni a céget a blogokkal kapcsolatos egyéb, változatos alkalmazások kidolgozásával.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.