A Google Inc.'s kereső-alapú hirdetésszolgáltatása, az AdWords számos kis- és középvállalkozásnak biztosít reklámozási lehetőséget, még azon cégeknek is, akik csupán alacsony reklámköltségvetéssel rendelkeznek.
A Google deklarált célja az internet felhasználó-barátabbá tétele, melynek keretében arra igyekeznek ösztönözni a hirdetőket, hogy honlapjuk betöltődési ideje minél kevesebb legyen. Múlt hónapban ezen kitűzött cél elérésének érdekében a Google aszerint osztályozza a hirdetőket, milyen gyorsan érhető el a kattintás után a reklámozott oldal.
A definíció alapján lassan betöltődő oldalnak az számít, amely a szerver elhelyezkedési helyének régiós átlaga felett három másodperc idő felett töltődik be.
Az AdWords rendszerében pontozás alapján definiálják, mennyibe kerül, hova kerülhet ki egy-egy hirdetés. Június közepétől pedig a gyorsaság-lassúság is beszámít majd ebbe a körbe.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.