Magyarországi mester franchise-partnert keres a svéd üdvözlőkártyák kereskedelmével foglalkozó hálózat, az Intercard, amely jelenleg 17 európai államban, régiónkban azonban csak Lengyelországban van jelen - írja a Világgazdaság.
Az Intercard Peter Hallström igazgató szerint, a korábban már bevált shop-in-shop koncepciót szeretné hazánkban is alkalmazni, ennek keretében egy már működő üzletben bérelnek helyet a standoknak vagy más kínáló eszközöknek.
A szegmens többi szereplőjével ellentétben az Intercardnál csupán az értékesített mennyiség után kell jogdíjat fizetni. Arról azonban jelenleg még nincs nyilvános információ, hogy a hálózathoz csatlakozóknak kell-e belépési díjat, forgalommal arányos royaltyt, illetve marketing-hozzájárulást fizetniük.
Jelenleg a kiválasztás folyamatában áll a piacra lépés, az első kínálat várhatóan az év elején jelenik majd meg a fővárosi bevásárlóközpontokban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.