A Xiaomi 130 000 elektromos autó kiszállítását tervezi idén, jelentősen növelve korábbi célkitűzéseit a SU7 szedán iránti fokozódó kereslet miatt.
Emelkedett a Xiaomi Corp. kínai elektronikai termékgyártó nyeresége a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, részben költségcsökkentési intézkedéseinek hatására, ugyanakkor csökkent a bevétele.
A Xiaomi közlése szerint adózott eredménye 3,67 milliárd jüant (503,4 millió dollár, 1 jüan = 48,47 forint) tett ki, jócskán meghaladta az egy évvel korábbi 1,37 milliárd jüant. A cég negyedéves bevétele - különösen az okostelefon-eladások visszaesése miatt - 4 százalékkal, 67,35 milliárd jüanra csökkent az egy évvel korábbi 70,17 milliárd jüanról. A bruttó haszonkulcs 21,0 százalékra javult az egy évvel korábbi 16,8 százalékról.
Az okostelefon-szegmens bevétele 13,4 százalékkal, 36,6 milliárd jüanra süllyedt. A cég adatai szerint az idei második negyedévben okostelefon-eladásai 15,8 százalékkal, 32,9 millió készülékre estek. A cég negyedéves kiadásai összességében 2,3 százalékkal, 10,2 milliárd jüanra csökkentek, miközben a kutatási és fejlesztési (K+F) ráfordítások 21 százalékkal, 3,8 milliárd jüanra emelkedtek.
A táblagépeket, televíziókészülékeket és laptopokat magában foglaló szegmens nyeresége 38 százalékkal, 3,91 milliárd jüanra nőtt, elsősorban a táblagépek magasabb értékesítésének köszönhetően. A reklámozást, az online játékokat és a fintech szolgáltatásokat magában foglaló internetes szolgáltatások üzletágának a nyeresége éves összevetésben 8,4 százalékkal, 5,52 milliárd jüanra emelkedett különösen a hirdetési bevételek növekedésének hatására.
Óvatosan ezekkel az üzenetekkel, hívásokkal: rémes a csalók új módszere, így nullázzák a bankkártyád
November 20–án tartott háttérbeszélgetést a KiberPAJZS projekt, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Újfajta netes bűnözési hullám indulhat Magyarországon: gusztustalan módon élhetnek vissza adataikkal
A mesterséges intelligencia által generált deepfake pornográfia egyre növekvő problémát jelent a digitális társadalomban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.