A gyermekek dühkitörései sok szülőnek okoznak fejtörést, derül ki egy friss amerikai felmérésből. A szülők
Nagyobb hangsúlyt kell fektetni a legkisebbek nemzeti öntudatának erősítésére - derül ki az óvodai nevelés országos alapprogramjának nemrégiben elfogadott módosításából. Emellett meg kell ismerkedniük a magyarság eredetével, történelmével és legfontosabb nemzeti szimbólumaival - olvasható a Népszava cikkében.
Már idén szeptembertől hangsúlyosabban meg kell jelennie az óvodai nevelésben a nemzeti identitástudatnak is a július 25-én kiadott alapprogram módosítása szerint, hiszen az óvoda "a gyermek nyitottságára épít, és ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja" - idézi a Népszava a módosítást.
Mostantól a magyar népmesék, versek, mondókák mellett a magyarság eredetét, történelmét feldolgozó mondáknak is helye van az óvodai nevelésben, míg a rajzfoglalkozásokon meg kell ismertetni a 3-7 éveseket egyes népművészeti elemekkel és a nemzeti szimbólumokkal. További feladata lesz még az óvodáknak, hogy a határon túli magyar intézményekkel erősítse a kapcsolatot.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.