A 2007-es amerikai eredmények: Az Egyesült Államok legbefolyásosabb elemző intézetei szerint a RE/MAX túlszárnyalta piaci versenytársait. A 2007-ben a RIS Media Power Survey szerint az átlagos RE/MAX társértékesítő 15.5 szerződést zárt le, 39 százalékkal többet, mint a legjobban teljesítő vetélytárs. A REAL Trends 500 felmérésében is a RE/MAX teljesített legjobban az amerikai ingatlanosok között, szerintük 19%-kal több szerződést sikerült lezárni, mint a második helyezettnek. A REAL Trends 500 szerint az átlagos amerikai ügynök 7.6 szerződést zárt le tavaly.
Az amerikai ingatlanpiacon tapasztalható negatív tendenciák ellenére a RE/MAX tavaly több mint négy százalékkal több irodát nyitott és több mint tizenkét százalékkal több franchise-t értékesített az elmúlt hét év átlagához képest.
A National Association of Realtors adatai alapján majd 80.000 ingatlaniroda működik az Egyesült Államokban. A REAL Trend 500 és RIS Power Broker Survey egyaránt kutatják és ismertetik a szakma elitjének tartott legsikeresebb irodákat. A REAL Trends 500 listáján az összes iroda közül a legjobb helyek 30%-át RE/MAX partnerek foglalják el, 149 bróker irodája került be az elitbe. Más cég meg sem közelítette ezt az eredményt, sőt a lista második és harmadik helyezettje összesen sem tudott ennyi kitűnő irodát kiállítani.
"A sikert sokféleképpen lehet mérni az ingatlanpiacon, de a legfontosabb ismérv, hogy az értékesítőid mennyit termelnek" - mondta Margaret Kelly, a RE/MAX International ügyvezető igazgatója. "A két tekintélyes elemző intézet felmérése megint megmutatta, hogy a RE/MAX messze túlszárnyalja a versenytársak eredményeit. Ez kritikus fontosságú a jelenlegi piacon, ahol az ügyfél olyan társértékesítőt keres, aki elvégzi a munkát." Kelly szerint a siker egyik legfontosabb támasza a RE/MAX International nyújtotta oktatás.
"A mi társértékesítőink a RE/MAX Egyetemnek, azaz multimédiás oktatási rendszerünknek is köszönhetően vezetik a piacot, amely éjjel-nappal elérhető, nem is szólva a RE/MAX Satellite Network televíziós csatornáról, amely az egyetlen ilyen vállalkozás az iparágban." A trendnek megfelelően az Interneten adott szolgáltatás is hozzájárul a sikeres üzletkötésekhez: "Ma, a legtöbb ember az otthoni számítógép előtt ülve kezdi el keresni az ingatlanokat. A mi kínálatunk mindig naprakész és az oldalunk a legnézettebb site az ingatlanpiacon."
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.