Többek között havi fix összegű járadékbiztosítással és unokabiztosítással nyit Magyarország első, 50 felettiekre koncentráló életbiztosítója.
Az új üzletág az 50 felettiek igényeire és lehetőségeire fókuszál, és célja, hogy ennek az egységesnek korántsem tekinthető társadalmi rétegnek kínáljon az életkörülményeikhez igazodó biztosítási megoldásokat. A következő évtizedekben egyértelmű, hogy ez a korosztály a kormányzati, a civil és az üzleti szféra, valamint a családok figyelmének középpontjába kell, hogy kerüljön.
"Nálunk érték, ha valaki 50 feletti. Az egész világunk a 18-49 közötti korosztályról szól, miközben egyértelműen látszik, hogy Európában mindenhol dinamikusan növekszik az 50 felettiek aránya a társadalmon belül. Nincs ez másképp Magyarországon sem. Az 50 felettieket - ellentétben a társadalomban még sok helyen tetten érhető mellőzöttséggel - sok és fontos érték jellemzi: bölcsesség, élettapasztalat, felelősségteljes gondolkodás. Hisszük, hogy 50 felett az élet egy új, vitális szakasza kezdődhet. Tekintsünk úgy az ötvenen túli évekre, mint az egyik legértékesebb, célokkal és lehetőségekkel teli életszakaszra. Ezzel együtt tekintsünk úgy az '50 pluszosokra', mint társadalmunk kiemelten értékes, aktív tagjaira. Mi, a magunk eszközeivel, ebben szeretnénk partnerek lenni." - mondta Orosz András, a DIMENZIÓ Biztosító ügyvezető igazgatója.
Az 50 felettiek legnagyobb félelmei az egészségi problémákkal és a megélhetési gondokkal kapcsolatosak. A nyugdíjcélú megtakarításaik szerények, a nyugdíjba vonulók egy része a szürkegazdaságban dolgozott, azaz nyugdíjjárulék-befizetései minimálisak voltak, így alacsony nyugellátásra jogosultak. Az 50 felett állásukat elvesztők nagyon rossz eséllyel tudnak érvényesülni a munkaerőpiacon, az aktív korukban felhalmozott TB befizetésük és a felhalmozott megtakarításuk, esetleges vagyontárgyaik kell, hogy fedezetet biztosítsanak a nyugdíjas időszakra.
"50 felett két célra takarítanak meg főleg az emberek: a saját egészségükre, illetve a család, az unoka támogatására. Az 50 felettiek élethelyzeteihez igazodva a biztosításaink ezekre a szükségletekre koncentrálnak. Sok új, a magyar piacon még nem létező szolgáltatást tudunk bevezetni. Ígérhetem, nagyon izgalmas termékekkel készülünk!" - tette hozzá Orosz András. "Tudatosan fordultunk a klasszikus életbiztosítások felé. Hiszem, hogy a magyar piacon a befektetésekkel kombinált életbiztosítások dominanciája lassan normalizálódik, a klasszikus életbiztosítások aránya pedig nőni fog. Fontos, hogy az életbiztosítások biztosítási tartalma felértékelődjön. Személy szerint remélem, a jövőben a piaci versenyt egyre inkább ez, nem pedig a különböző - az ügyfelek által néha nehezen követhető - befektetési struktúrák versenye fogja jellemezni."
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.