Becslések szerint százmillió forintba kerül a Budapest Bank arculatváltása. A bank teljes fiókhálózatát érinti a megújulás, megmarad a jól bejáratott név, de a logó új formát ölt. A pénzintézet a belső folyamatokat szeretné szimbolizálni, melynek lényege az egyértelmű ügyfél-kommunikáció és a széles körű szolgáltatások - írja a Napi Gazdaság.
Az ügyfelek az elmúlt időszakban érzékelhették, hogy a bank egyenes kommunikációval, ügyfélbarát szolgáltatásokkal és információkkal segítette a pénzügyi döntéseiket. Az átalakulás a leányvállalatokat is érinti, átalakulnak a tájékoztatók, a nyomtatványok, az internetes felületek és a reklámarculat is.
A reklámanyagokban és az arculati elemekben továbbra is megmarad a GE Money megjelölés, de a húsz év alatt jól megismert Budapest Bank márkanevet nem cserélik le. A közeljövőben televíziós reklámokon keresztül és óriásplakátokon is megismerhetjük a bank új arculatát.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.