A bankok közül most a Budapest Bank döntött úgy, hogy áthelyezi a hangsúlyt az áruhitelezésről a hitelkártyákra a fogyasztói hiteleken belül, ugyanis a partnereknél üzemelő hitelpontok túl sok jutalékot visznek el - írja a Napi Gazdaság.
A stratégiaváltás nem jelenti azt, hogy a BB teljesen visszavonulna az áruhitelezési piacról, mindössze a hangsúly helyeződik át inkább más értékesítési csatornákra, például a hitelkártyára.
Az indokok között Szentpétery Csaba - a bank lakossági üzletágának vezérigazgató-helyettese - a kimagaslóan nagy jutalékok mellett a hitelpontok egyéb költségeit is kiemelte, mint például a hiteltanácsadók bérét és egyéb üzemeltetési költségeket. Ráadásul ezeken a pontokon továbbra sem lehet más termékeket értékesíteni.
A jövőben a bank a kereskedelmi csatorna bevételei közül 30 százalékot remél az áruhiteltől, 60 százalékot a hitelkártya-forgalomból. Az áruhitelezésben az előbbieken kívül egyéb változásokat is bevezetett a bank: hagyományos áruhitelezési célokon kívül már utazási, egészségügyi és oktatási szolgáltatásokra is igénybe vehetők.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


