Idén több új márka megjelenésére is számítani lehet a Váci utcában, ugyanis a Zara üzletláncot működtető Inditex más márkáit is bevezeti a magyar piacra - írja a Világgazdaság.
Novemberben az ING Ingatlanfejlesztő Kft épületében nyílik meg a Pull&Bear üzlete, de emellett a Breshka és a Stradivarius is őszre tervezi a megnyitót. A Vörösmarty tér mellett az Aréna Plázában is megtalálhatóak lesznek az új márkák. Ezeken kívül a fehérneműket és alsóruházatot gyártó Oysho is versenybe száll a magyar piacon.
A Pull&Bear az Inditex harmadik legnagyobb üzlethálózatot működtető vállalata, 2006-ban 519 millió eurós árbevételt produkált. A Breshka célközönsége elsősorban a tizenéves korosztály, a Stradivarius viszont inkább az elegánsabb, Zarához hasonló kollekciókat fogja árusítani. 2006-ban a két cég 798, illetve 428 millió eurós árbevételt produkáltak. Az Oysho 2006-ban produkált 165 milliós árbevételének nagy részét a fiatal vásárlók adták.
Az új márkák bevezetését őszre, vagyis a karácsony előtti hajtásra tervezik, ami egyesek számára azért volt meglepő, mert a konkurens H&M és a New Yorker is novemberben nyitja meg legnagyobb magyarországi üzletét az ING épületében, így nagy versenyre lehet számítani.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.