Két új márkát hoz be Magyarországra a Zara tulajdonosa, a spanyol Inditex. A cég már bérbe vette a Vörösmarty téren lévő Luxus Áruházat, ahol a felújítás befejeztével a Bershka és a Stradivarius márkákat árusítják majd - írja a Napi Gazdaság.
Az Inditex 2004-ben nyitotta meg első Zara-áruházát Magyarországon, azóza szinte minden vidéki nagyvárosban és bevásárlóközpontban megjelent. A most megjelenő Bershka fiatal nőket és férfiakat, míg a Stradivarius nőket céloz meg kínálatával.
Az Inditex, mely a világ 66 országában összesen 1,030 boltot üzemeltet a fent említett márkákon kívűl a Skhua, a Pull and Bear, a Massimo Dutti, az Oysho és a Zara Home márkákat is a portfóliójában tudhatja.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.