Sűrűbben járnak a hajók Fonyód és Badacsony között május 1-jén, csaknem megtriplázzák a hajójáratokat.
Óriási toborzásba kezdett a magyar Lidl: 600 ezres bért és szállást is adnak a jelentkezőknek
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen közel 200 új pozícióra keres munkavállalókat a Balaton és a Velencei-tó partján található nagy forgalmú áruházaiba. A vállalat nem csak kiemelt bérezést, de szállást is biztosít a kiválasztottak számára, így a munka után a vízparti pihenés is garantált.
A Lidl Magyarország azt közölte, kiemelten készül a nyári szezonra: vásárlói számára széles, minőségi, kedvező árú termékeket kínál, kiegészülve az olyan, a nyaraláshoz nélkülözhetetlen szezonális termékekkel, mint a grilltermékek, a jégkrémek, a különféle sörök és borok, vagy a számos egyéb nem élelmiszer jellegű árucikk. A vállalat továbbá tizenegy, a Balaton és a Velencei-tó közelében található áruházában pedig új, szezonális munkahelyeket hoz létre április 1. és augusztus 31. között.
„A nyárhoz közeledve folyamatosan növekszik a szezonális üzleteink forgalma, és a megnövekedett vásárlószám kiszolgálásához plusz munkaerőre van szükség, ezért már áprilistól hónapról hónapra új munkavállalókkal bővül a Lidl érintett áruházainak csapata. A főszezonra összesen közel 200 új munkahelyet hozunk létre, amihez kiemelt bérezés társul. Az elérhető belépő bruttó jövedelem heti 40 órás munkaviszony esetén 588.000 Ft, és ezen felül még szállást is biztosítunk. Mindez kiváló lehetőség azok számára, akik az egész szezont a vízparton töltenék, vagy akár a felsőoktatásban tanuló diákok számára, akik plusz jövedelemhez szeretnének jutni” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az érdeklődők teljes és részmunkaidős pozíciók közül is választhatnak majd, munkaviszonyuk pedig a munkábaállás kezdőidőpontjától függően 1-5 hónap közötti határozott időre szól. A szezon alatt dolgozó munkavállalók – csak úgy, mint a boltlánc minden munkavállalója – számára a vállalat a közösségi közlekedéssel történő munkábajárást 100%-ban téríti, míg az autóval történő munkábajárást 40 Ft/km-rel támogatja. Ezen felül részesülnek a Lidl nagy értékű egészségprogramjában is.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Lengyel, német vélemény: Vlagyimir Putyin esetében nem a diplomácia vezet a békéhez
- A könnygázzal fújták le a törökök legnagyobb május 1-jei megmozdulását
- A Giro helyett a Tour de Hongrie-val kéne beérnie Fetter Eriknek
- Orbán Balázs az EU-ban töltött 20 évről: "varázstalanodott az unió"
- "A kapitány egy bohóc" - Valami nem stimmel a jégkorong-válogatott öltözőjében
- A közvélemény-kutató cégek szerint vissza kellene szerezni a szakma hitelességét