Berényi Dorina közel egy évtizedet töltött Dubajban, ahol ingatlanközvetítőként ért el kimagasló sikereket.
Hadat üzennek a cégeknek az álláskeresők: saját értéküket szeretnék tudni, de a cégek titkolóznak
Az álláskeresők jelentős többségét frusztrálja, ha nem látja a felkínált bért egy álláshirdetésben, a munkáltatókat feleslegesen terhelik azok az interjúfolyamatok, amelyek végén az anyagiak miatt nem születik megállapodás, és a teljes gazdaságnak is jót tesz, ha transzparensek a fizetések. Szerencsére egyre kevesebb helyen számít tabunak a bérezés.
Idén közel másfélszeresére nőtt a száma azoknak a Profession.hu felületére feltöltött álláshirdetéseknek, amelyekben nyilvánossá teszik a fizetést a cégek - derült ki a cég összesítéséből. Az így meghirdetett pozíciókra akár 50 százalékkal több jelentkezés is érkezhet, ráadásul hosszú távon jótékony hatással vannak a teljes munkaerőpiacra is.
A kutatásból kiderül, hogy a munkavállalókat egyre inkább (82%) a magasabb munkabér ösztönzi a váltásra. Keresés közben részben ezért is zavarja magasan a legtöbbjüket (70%), ha az álláshirdetésben nem szerepel fizetés. Ha ez csak a felvételi folyamat végén derül ki, az nem csak az ő, de a munkáltatók idejét is feleslegesen emészti.
Számos nemzetközi példából ismerjük, hogy az átlátható bérezés sok szempontból tehermentesíti a vállalatokat, segít az álláskeresőknek döntéseik meghozatalában, hatékonyabbá teszi a munkaerőpiac működését és fehéríti a gazdaságot. Ezért, és az aktív álláskeresők arányának növelése céljából idén tavasszal kötelezővé tettük a bérsávok megadását bizonyos online feladott hirdetéstípusoknál. Azóta már minden ötödik hirdetésben megjelenik a fizetés is
– mondta Martis István, a Profession.hu ügyvezetője. Kitért arra is, hogy a munkavállalók igenis szeretnék tudni saját értéküket.
A legtöbben mindig azt kérdezik tőlünk, hogy mekkora az értékük a munkaerőpiacon. Azaz, mennyit kérhetnek a tapasztalatukkal és tudásukkal egy adott pozícióban. Ezzel az eszközzel több száz munkakörben tudunk erre hiteles választ adni
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– tette hozzá Martis István.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.