Magyarországon októberben az előzetes adatok szerint 81 100 személygépkocsi cserélt gazdát.
10-ből 6 alkalmazott munkáját nehezíti meg a dokumentumokban található adatok elérése és a munkavállalók 92 százaléka egy teljes munkanapot veszít hetente azáltal, hogy az ügyfelek kiszolgálásához szükséges információkat próbál elérni a vállalati dokumentumban történő kutatással- közölte legújabb kutatásában az ABBYY vállalati digitális intelligenciával foglalkozó vállalat.
A kutatásban több, mint 5 000 olyan munkavállalót kérdeztek meg az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban és Japánban a dokumentumokkal kapcsolatos kihívásokról, akik 500 főnél többet foglalkoztató cégeknél dolgoznak. Kiderült, a munkavállalók zöme szinte egy teljes munkanapot veszít keresgéléssel a dokumentumok között.
Az üzleti adatok 80 százaléka strukturálatlan formátumokban, például dokumentumokban, e-mailekben, képekben és PDF-ekben található. A digitális dokumentumok üzleti szempontból kritikus információkat tartalmaznak, ám a hatalmas mennyiség miatt az alkalmazottak leterheltek és nem tudják a lehető legjobban kihasználni az idejüket, ami rossz üzleti döntésekhez és a negatív ügyfélélményhez vezet – többek között ez is hozzájárulhatott a mostani tömeges felmondási hullámhoz, véli a kutatást végző cég.
Az alkalmazottak olyan munkát akarnak végezni, ami számít – ahelyett, hogy manuális információkereséssel töltenék az idejüket, inkább kreatív feladatokon dolgoznának. A dokumentumokban szereplő adatok elérésének nehézsége késedelmeket okoz a folyamatok befejezésében (48 százalék) és a hibákért (31 százalék) és rossz ügyfélélményért is (20 százalék) okolják a válaszadók. A megkérdezettek harmada (31 százalék) szerint ezekre a problémákra megoldást jelentene egy mesterséges intelligenciát alkalmazó technológia bevezetése.
Az intelligens dokumentumfeldolgozás automatizálása javíthatja a munkavállalói élményt, és pozitív hatással lehet az ügyfélkapcsolatokra: A munkavállalók 52 százaléka egyetértett azzal, hogy a mesterséges intelligencia alapú, az adatokat emberhez hasonlóan értelmező szoftverek megkönnyítenék az életüket, továbbá 32 százalékuk pedig egyetértett azzal, hogy nemcsak az alkalmazottak kedve, hanem az ügyfelélmény is javulhatna.
A dolgozók már készek integrálni a mesterséges intelligenciát a munkameneteikbe:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Tízből hét dolgozó (72 százalék) hajlandó lenne olyan no-code (kódnélküli), drag-and-drop MI-megoldásokat használni, amelyek megértik a dokumentumok tartalmát és kontextusát a hibák csökkentése és a hatékonyság növelése érdekében.
- Tízből négyen (41 százalék) azt mondják, hogy ez lehetővé tenné számukra, hogy teljesebb, kreatívabb feladatokkal foglalkozzanak és levenné vállukról a kézi adatkezelés súlyát.
- Egyharmaduk (29 százalék) egyetértett azzal, hogy ezek a mesterséges intelligenciával kapcsolatos "készségek" képessé teszik őket arra, hogy gyorsabban hozzanak jobb döntéseket (36 százalék), és így több idejük marad arra, hogy reagáljanak az ügyfelek igényeire (31 százalék).
A dokumentumokkal kapcsolatos MI-megoldások költségmegtakarítást eredményeznek, nemcsak a folyamatok gyorsulása és a hibák számának csökkenése tekintetében, hanem enyhítik a további munkaerő szükségességét is. Ennek eredményeképpen a boldogabb, elkötelezettebb alkalmazottaknak több idejük marad a fontos feladatokra - a kiváló ügyfélélmény nyújtására és a kreatív problémamegoldásra
– fogalmaz Máhr Tamás, az ABBYY budapesti K+F központjának vezetője, aki hozzátette, hogy az általunk fejlesztett Vantage például kognitív képességein keresztül elolvassa, majd megérti a dokumentumokat és kivonja belőlük a lényeget, így segítve a vállalatokat a digitális átalakulás felgyorsításában és a dolgozók és ügyfelek elégedettségének javításában.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.