A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
A Samsung lett a legvonzóbb magyarországi munkáltató a magyar munkavállalók értékelése szerint - közölte a Randstad Hungary pénteken. A Randstad Employer Brand Research 2021 felmérés eredményei alapján nyolcadik alkalommal adták át a legvonzóbb vállalatoknak járó díjakat: a tavalyi győztes LEGO idén a második helyen, a Mercedes pedig a harmadik helyen végzett. A legismertebb munkaadónak járó címet a Tesco vehette át. A szektorok versenyében az IT végzett az élen, azt követte a telekommunikációs ágazat és az üzleti szolgáltatási szektor, a munkavállalók ezeken a területeken helyezkednének el a legszívesebben.
A munkahelyválasztást befolyásoló három legfontosabb tényező rangsora szinte változatlan az elmúlt évekhez képest. Továbbra is a fizetés a legfontosabb szempont, a második helyen áll a kellemes munkahelyi légkör és a hosszú távon biztos állás.
Arról is beszámoltak, hogy míg az előző évi felmérésben a ténylegesen munkaadót váltók és a váltást tervezők aránya is magasabb volt az európai átlagnál, ami azt jelzi, hogy a hazai munkaerő kimondottan mobilis, addig ezekben az értékekben jelentős csökkenést tapasztaltak 2021-ben. Az idei kutatásban a megkérdezetteknek csak 12 százaléka nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt fél évben munkahelyet váltott, 28 százalék pedig jelezte, hogy a következő 6 hónapban váltani készül.
Az adatok szerint a tavalyi lassulást követően idén, a helyzet normalizálódásával ismét számítani lehet a fluktuáció növekedésére.
Az idei kutatásban azt is vizsgálták, hogy az elmúlt több mint egy évben a pandémiás helyzet hogyan hatott a hazai munkavállalókra. A megkérdezett magyarországi dolgozók valamivel több mint kétötöde nyilatkozta, hogy a vírushelyzet hatására megváltoztak munkakörülményei (ez jelenthet például több vagy kevesebb munkaórát vagy kényszerszabadságot is), míg 55 százalékuk szerint nem változott jelentősen a helyzete.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás a 18-64 éves korosztályból mintegy 190 000 válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6493 vállalatáról. Magyarországon több mint 7600 ember vett részt a kutatásban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.