Egy ciklon örvénylik a Baltikum felett, hidegfrontja Közép-Európától egészen Franciaország nyugati részéig nyúlik.
"Lekapcsolódási jogot" nyertek január 1-jével a francia munkavállalók, ami azt jelenti, hogy "non"-t, vagyis nemet mondhatnak főnöküknek, ha munkaidőn kívüli e-maillel zaklatja őket. A munkaidőn kívül megkapott leveleket munkaidőn kívül nem kötelesek elolvasni, megválaszolni és a benne szereplő utasítást végrehajtani.
Az új jogszabály minden, több mint 50 munkavállalót foglalkoztató cégre érvényes Franciaországban. A cégeknek olyan belső szabálykönyvvel kell előállniuk, amely ennek megfelelően kinyilvánítja, hogy mely órákban szabadok a munkavállalók.
A MarketWatch szerint a lépés része annak a francia kormányzati erőfeszítésnek, amely a munkával kapcsolatos stresszt és kiégést igyekszik kezelni. Jelenleg 35 órás egy munkahét Franciaországban, a jogszabály támogatói szerint azonban ennél többet, fizetés nélkül dolgoznak a francia munkavállalók.
Az új szabályokat a francia Orange telekomcég eddigi gyakorlata inspirálta. Bruno Mettling igazgató szerint azok, akik képesek megtalálni a magánélet és a munka közötti egyensúlyt, messze jobban teljesítenek a munkában, mint azok, akik zaklatottan érkeznek a munkahelyükre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.