Ferenc pápa halálát követően megnőtt az érdeklődés a Vatikán pénzügyi helyzete iránt.
A Netflix igazi álommelót hirdetett: egy szerencsés embernek az lesz a feladata, hogy forgatási helyszínekre menjen, és képeket készítsen róluk.
A vállalkozó kedvűeknek ismét itt egy pazar lehetőség, ugyanis a Netflix nemrég hirdetett egy igaz álommelót, milliós fizetésért. A feladat nem sok, lényegében egy emberre van szükségük, aki elutazik a forgatási helyszínekre, és fotókat készít róluk. Mindezt két hétre, kétszer 2000 dollárért, azaz összesen több mint 1 millió forintért.
Hogyan lehet jelentkezni?
A jelentkezés menete nem bonyolult, csupán be kell követni a Netflix hivatalos oldalát az Instán, majd mindenkinek a saját profilján három képhez hozzá kell tennie a #grammasters3 hashtaget. Arról, hogy ezek a képek milyenek legyenek, nincs külön megkötés, de előny, ha a képek visszaadják a jelentkező elhivatottságát.
Eddig ilyen pályamunkák érkeztek be:
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
https://www.instagram.com/p/BCv1RVGRM-i/?tagged=grammasters3}}

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


