Most 10 évben határozza meg a törvény a közfoglalkoztatásban eltölthető időt, ám ez változhat.
A Belügyminisztérium számításai szerint a költségvetési tervezet alapján jövőre havonta átlagosan 220 ezer fő körül alakulhat a közfoglalkoztatottak létszáma - írta a Magyar Hírlap.
A minisztérium a lappal azt közölte: a téli közfoglalkoztatás keretében decemberben mintegy 142 000, januárban 138 000, februárban pedig 134 000 ember munkavégzése biztosított. Az egyelőre tervezett létszámok jelentősen meghaladják az előző évi adatokat, ráadásul a számok tovább emelkednek egy több mint 28 000 fős uniós projekt képzései révén.
A tárca szerint így az idei esztendő tekintetében az éves foglalkoztatás tizenkét havi bontásban számolt havi átlagában megközelíti a kormányzati elvárás szerinti kétszázezer főt - írta a lap.
A legfeljebb 2015. február 28-ig tartó téli programok következő évre áthúzódó pénzügyi kihatása huszonhárommilliárd forint, ezzel együtt az ide kapcsolódó, 2014. december 1. és 2015. március 31. között megvalósuló képzésekhez szükséges pénzügyi fedezet, több mint tízmilliárd forint is rendelkezésre áll - írták. Hozzátették, hogy folytatódnak az országos közfoglalkoztatási programok, a kistérségi startmunka-mintaprogramok, a hosszabb időtartamú közfoglalkoztatási programok, valamint az egyéb értékteremtő mintaprogramok is. A minisztérium közlése szerint most jellemzően azok a projektek mennek tovább, amelyek télen is végezhető tevékenységeket tartalmaznak.
A jövő évi büdzsé tervezetében a közfoglalkoztatási célok megvalósítására 270 milliárd forint szerepel, ez 40 milliárddal haladja meg az idei előirányzatot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


