Amikor hétfő reggel bemegyünk dolgozni, érdemes megfigyelnünk, milyen inget viselnek férfi kollégáink! Kevesen gondolnák, hogy a rózsaszín lehet az igazi nyertes.
Friss kutatások szerint azok a férfiak, akik rózsaszín inget viselnek munkahelyükön, többet keresnek és képzettebbek, mint azok, akik a olyan hagyományos színeket választanak, mint a fehér, vagy a kék. Amerikai kutatók azt is megállapították, hogy a pink inget viselő férfiak nagyobb valószínűséggel kapnak bókokat a női kollégáktól, sőt, magabiztosabban viselkednek az irodában. A pénz nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a rózsaszín ing éves szinten akár 300 ezer forinttal magasabb fizetéssel is járhat.
Az 1500 fő megkérdezésével végzett felmérés kimutatta azt is, hogy négyből egy férfi vonzóbbnak érzi magát, ha rózsaszínt hord, a lila szín kedvelői pedig kifejezetten hajlamosabbak az irodai románcokra.
Stephanie Thiers-Ratcliffe, a kutatást közreadó Amerikai Pamutszövetség (Cotton Council) marketing menedzsere a felmérés kapcsán úgy fogalmazott: "Beszédes az, hogy ki milyen színt kedvel, milyen színű ruhát hord munkahelyén. A rózsaszín korábban meglehetősen kevés férfi viselte, manapság azonban egyre többen vannak, akik nem félnek kísérletezni a világos színekkel. Sok munkahelyen - különösen az irodákban - komoly öltözködési előírások vannak, ez azonban nem jelenti azt, hogy ruházatunknak unalmasnak is kell lennie."
A zöld nem túl sikeres
A felmérés azt is kimutatta, hogy azok, akik zöld tónusú ruhákat hordanak, gyakrabban késnek el munkahelyükről, a fehér ingesek viszont kimondottan pontosnak mondhatók. Ha előléptetést szeretnénk kiharcolni, érdemes beszerezni egy-két lila inget.
Kissé talán meglepően hangozhat, hogy 100-ból 42 férfi saját maga vasalja az ingeit, negyedüknek a felesége vagy barátnője végzi ezt a házimunkát.
Most akár rózsaszín inget is vehetünk, olcsón
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A karácsony előttihez hasonlóan magas forgalom tapasztalható több budapesti bevásárlóközpontban. A 2013-as leárazások látványosan nagy forgalmat generáltak eddig, a vevők szívesen költik a pénzüket az akciós termékekre.
Forrásaink szerint ugyanakkor a hónap első napjainak, hétvégéinek sikere annak is tulajdonítható, hogy sokan a januári fizetésnap után indultak vásárolni, a hónap közepére-végére viszont elfogytak az erre szánt összegek. Ezzel együtt az is borítékolható, hogy február elején ismét megélénkül a vásárlási kedv. A kereskedők többsége úgy számol, hogy minél tovább, akár március végéig is kinyújtja a leértékelési szezont, akár úgy is, hogy már csak egy-egy polcot tud megtölteni a vevőcsalogató akciós termékekkel.
A korábbi leértékelési hullámokkal ellentétben idén sok olyan üzlet volt, amely nem fokozatosan növelte az árcsökkentés arányát hanem már január elején 50-70 százalékos kedvezményekkel nyitott. Egy, a piacot jól ismerő informátorunk szerint nem egy ilyen boltnál előfordult, hogy az akciók előtti napokban kissé felpumpálták az árakat, így kozmetikázták a leértékeléseket. A kereskedők gyakorlatilag rákényszerülnek arra, hogy jóval alacsonyabb áron adják termékeiket, vagy legalábbis azok egy részét. Legtöbbjüknek nincs más választása, olcsóbban kell adni az árut, ha meg akar szabadulni készleteitől, a vevők pedig elvárják az árengedményeket.
A bevásárlóközpontokban ezekben a hetekben kimondottan jó áron öltözhetünk fel a tél hátralevő részére, de akár a tavaszi szezonra is vásárolhatunk. Jelentősen olcsóbbak most a kabátok, a cipők, bakancsok, csizmák, de akár alsóneműt, nadrágokat, ingeket is jó áron szerezhetünk be.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.