Két adósságuktól szabadulni vágyó fiatal virágzó üzletet hozott össze. Az arcukat adják bérbe reklámfelületként és mindeközben még jól is érzik magukat. Az ötlet viszonylag egyszerű, arcfestésként felvitt hirdetéssel járnak színházba, moziba, síelni de még akár ejtőernyőzni is, persze mindezt a hirdető költségén- írja a DailyMail.
A két 22 éves egyetemista még tavaly Októberben kezdték el vállalkozásukat, azóta közel 9 millió forintnak megfelelő összeget gyűjtöttek össze, melyből jórészt a diákhitelüket akarták kifizetni. Az ötlet viszont annyira népszerű lett, hogy most egy nemzetközi hálózat kiépítését tervezik. Más hasonló fiatalokat keresnek, akik hajlandók kiadni néhány órára arcukat egy-egy hirdetőnek.
Ezzel akár 140 ezer forintot is lehet keresni naponta Angliában, ennyiért adják el most arcukat a srácok. A költségek minimálisak, gyakorlatilag az arcra kerülő festéket kell kifizetni, innentől kezdve csak minél több embernek kell megmutatni a művet.
Ez nem sokban különbözik a már rég megszokott szendvicsember hirdetéstől, amikor egy táblával jár az ember az utcán. Az arcfestéssel viszoint szabadabban mozoghat az ember és könnyebben bejut olyan helyekre, ahova a korábban nem lehetett bevinni a táblákat. Ilyen lehet például egy opera előadás vagy sportesemény, melyre a belépőt természetesen a hirdető fizeti. A cikk nem tér ki arra, hogy mikor lehet csatlakozni a hálózathoz, magyarországot sem említették meg, mint potenciális piac.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.