Egy amerikai közvélemény kutatás eredményei szerint az emberek közül sokan inkább egy hónapig felhagynának a szexszel, minthogy egy hétig telemarketingesként kelljen telefonálgatniuk.
Egyedül a gyökérkezelést tartják az emberek rosszabbnak az úgynevezett hideghívásnál, vagyis az olyan telemarketinges munkánál, amikor ismeretlen embereket kell felhívni telefonon, akik nem is számítanak a hívásra - derül ki egy több mint 1200 fős közvélemény kutatásból, amely a sales-es munkák, illetve ezt végző emberek iránti attitűdöt vizsgálta.
Öt opció közül lehetett választani, melyből minden harmadik válaszoló a gyökérkezelést tartotta legrosszabb lehetőségnek, 23 százalékuk a hideghívást (cold call), míg 18 százalékuk úgy gondolja, hogy a legrosszabb az lehet, ha egy hónapig meg kellene tartóztatniuk magukat szexuálisan.
A közvélemény kutatásban részt vevőktől azt is megkérdezték, hogy milyen ügynökökben bíznak meg a leginkább. A válaszolók szerint a legkevésbé az autókat értékesítő ügynökökben bíznak, őket követik a pénzügyi tanácsadók, míg a kiskereskedelmi eladókat tartják a legmegbízhatóbbnak az értékesítők közül.
A házalóügynököket tartják a legidegesítőbbnek, a legkevésbé pedig az e-mailen illetve valamilyen közösségi siteon való megkeresést tartják zavarónak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.