12 °C Budapest

Hízott a magyar direktmarketing-piac

Pénzcentrum
2009. október 14. 08:32

A hazai direktmarketing-piac mérete 39,5 milliárd forint volt 2008-ban, ami 12 %-os növekedést jelent az előző évhez képest - írja a Napi.

A dm-piacon belül a telemarketing, valamint az adatbázis-menedzsment ágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben. Az Magyar Reklámszövetség által közzétett 2008-as hazai reklámköltéseket tekintve elmondható, hogy a legfrissebb dm-piaci adatokkal bővített reklámtortában az ágazat részesedése 16,5 %-ra emelkedett.

A Direkt Marketing Szövetség adataiból az derült ki, hogy a tévé és a sajtó után a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület a direktmarketing.

Az ágazat folyamatosan fejlődik, de azzal sem árt tisztában lenni, hogy merre tart, illetve hogy milyen változások várhatók. A napjainkban zajló rendkívüli gazdasági folyamatok a dm-piacra is hatással vannak. A válság megváltoztatta a piacot, a fogyasztókat és a kommunikációs ágazat szereplőit. Akik továbbra is eredményesek akarnak maradni, azoknak sok mindenben újítaniuk kell.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 7. szerda
Gizella
19. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?