A hazai direktmarketing-piac mérete 39,5 milliárd forint volt 2008-ban, ami 12 %-os növekedést jelent az előző évhez képest - írja a Napi.
A dm-piacon belül a telemarketing, valamint az adatbázis-menedzsment ágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben. Az Magyar Reklámszövetség által közzétett 2008-as hazai reklámköltéseket tekintve elmondható, hogy a legfrissebb dm-piaci adatokkal bővített reklámtortában az ágazat részesedése 16,5 %-ra emelkedett.
A Direkt Marketing Szövetség adataiból az derült ki, hogy a tévé és a sajtó után a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület a direktmarketing.
Az ágazat folyamatosan fejlődik, de azzal sem árt tisztában lenni, hogy merre tart, illetve hogy milyen változások várhatók. A napjainkban zajló rendkívüli gazdasági folyamatok a dm-piacra is hatással vannak. A válság megváltoztatta a piacot, a fogyasztókat és a kommunikációs ágazat szereplőit. Akik továbbra is eredményesek akarnak maradni, azoknak sok mindenben újítaniuk kell.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025

