A kis- és közepes méretű vállalkozások (kkv) eredményesebbek az online direktmarketing terén - derült ki az egy éve debütált LightMail online direkt marketing rendszer eddigi kampányainak elemzéséből. A hazai jogszabályoknak megfelelő megoldás segítségével havonta már 15-20 kkv bonyolítja konkrét üzletet hozó kampányait.
Sikeres évet tudhat maga mögött a kis- és középvállalkozások (kkv) igényeire és lehetőségeire szabott online direkt marketing rendszer, a LightMail. A 2004 áprilisában indított szolgáltatás segítségével a kkv-k rendkívül gyorsan, ugyanakkor alacsony költség mellett, s nem utolsósorban a vonatkozó hazai jogszabályoknak megfelelve indíthatnak célzott e-mail kampányokat.
A LightMail szakmai hátterét a 2001 óta működő, szintén a Hírek Média portfoliójába tartozó Maxima online direkt marketing rendszer adja. Mindkét megoldás egy permission alapú - tehát engedélyezéshez kötött - 300 ezres e-mail cím adatbázisra épül, így a reklámlevelek - több mint száz általános és demográfiai szűrőfeltétel révén - csak olyan felhasználókhoz jutnak el, akik valóban nyitottak a konkrét üzenetekre. "Míg azonban a főképp nagyobb vállalatok és médiaügynökségek által használt Maxima esetében az e-mail üzenetek teljesen testre szabhatóak, addig a LightMail előre elkészített, de a megbízó főbb arculati elemeinek beillesztését biztosító sablonokból dolgozik. Ennek köszönhetően ehhez a megoldáshoz a kkv-k számára kedvezőbb díjtételek társulnak" - ismerteti a főbb különbséget Fialka Krisztina, a LightMailt üzemeltető Hírek Média média üzletágának vezetője.
Gyorsan tanulnak
A LightMailt használó ügyfélkör rendkívül változatos, a legtöbb megbízás ugyanakkor a gépjármű kereskedőktől, ingatlanosoktól, szoftverfejlesztőktől, illetve oktatócégektől érkezik. "A nagyobb cégekhez képest a kkv-k kevésbé tapasztaltak az online marketing eszközök terén, ugyanakkor hajlandók tanulni, sőt, el is várják tőlünk az oktatást. Mivel viszonylag alacsony büdzsével rendelkeznek, költéseiket jobban átgondolják. Mindennek eredményeként a szűrőfeltételek meghatározásánál nagyon pontosan lövik be célcsoportjaikat, az alacsony szórásnak köszönhetően így kimagasló eredményeket érnek el" - ismerteti a kkv-ügyfelek főbb jellemzőit Fialka Krisztina. ú
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Miközben a hagyományos postai kampányok átlagos válaszaránya 1-3 százalék, a célzott e-mail kampányok a címzettek 10-15 százalékát megmozgatják, a LightMailnél pedig az e fölötti válaszarány sem ritka.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.