Gőzerővel készültek a kiskereskedők a mától érvényes új, 25 százalékos általános áfakulcs-ra: rendkívüli boltbezárás, tömeges átcímkézés, pénztárgépek átállítása volt az éjjel. Az áfaemelés azonban nem feltétlenül jelent egyben drágulást is.
Magyarország piacvezető cipőkereskedelmi lánca, a Deichmann azt ígéri a vásárlóknak, hogy az áfa növekedése ellenére sem emelnek árat. A cég kötelezettséget vállal arra, hogy év végéig stabilan tartja az árait.
A Tesconál már 2 hónapja készültek az átállásra: informatikai oldalon és a polcok címkéiben is változtatni kellett. A Tesco június folyamán biztosan indít olyan akciókat, amelyek arra építenek, hogy az árak az adott termékeknél még az alacsonyabb áfa alatt megszokottnál is kedvezőbbek lesznek.
A Metro áruházakban az akcióváltással kötik össze az árváltozásokat: legutóbbi katalógusuk épp máig volt érvényes. Termékenként változó, hogy mennyire építik be az árakba az áfaemelést, de akciók náluk is lesznek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


