A hazai online hirdetési piac négy szereplője, együtt a piac kétharmadát - háromnegyedét birtokló Axelero Rt. (www.origo.hu), Index.hu Rt., (www.index.hu), Ringier Kiadó Kft. (www.nemzetisport.hu, www.magyarhirlap.hu, www.blikk.hu) és Sanoma Budapest Rt. (www.startlap.hu, www.nlcafe.hu, www.figyelonet.hu) 2004 elején megállapodott, hogy az online hirdetési piacról - negyedévi rendszerességgel - nyilvánosságra hozzák összesített bevételi adataikat. Mivel, kizárólag a reklámtortából megszerzett tényleges hirdetési bevételekről (net.net) kívántak valós képet kapni és nyújtani a piac többi szereplőjének, a forgalmi adatok NEM tartalmazzák a barter megállapodások értékét, az emeltdíjas SMS, az online DM, a konzultációs és egyéb bevételeket. Az indexszel kapcsolatos adatok összesítését és kiszámítását Levendel Ádám, a Magyar Reklám Szövetség elnöke végzi a kezdeményezés résztvevőitől kapott havi kimutatások alapján. Az Online Értékesítési Klubhoz áprilisban csatlakozott két, saját részpiacukon piacvezetőnek számító web site, a www.portfolio.hu és a www.hazipatika.com is, így a második negyedéves online hirdetési piaci adatok már e két site adataival kiegészítve fognak megjelenni. 2004 első negyedévében az online reklámpiac fenti négy szereplőjének összesített bevétele: 336.9 m forint volt. 2003 megfelelő időszakához képest (224.0 m Ft) ez pontosan 50 százalékos növekedést jelentett, mely jelentősen meghaladja a teljes hazai hirdetési piac átlagosan 7-8%-ra becsült éves növekedési ütemét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


