Enyhén bizakodnak ugyan a hazai autóforgalmazók, de nagy növekedést nem várnak az idei évtől sem az eladásokban. Az akciós gépjármű értékesítésnek vége, akkor sem lehetne Magyarországon több autót eladni, ha fél áron lenne -fogalmazta meg Gablini Gábor, a gépjármű-márkakereskedők elnöke a Napi Gazdaság kérdésére.
Dinamikus fejlődésre nincs esély az autópiacon ugyan, de az adóváltozás pozitív hatására számítanak a kereskedők. Tavaly az autóvásárlások 90%-a cégekhez volt köthető, de talán idén az SZJA változások hatására többen akarnak majd új gépjárművet vásárolni - reménykedik Gablini.
Az akciós ajánlatok ideje lejárt, részben ezért az árak nőttek. Az importőrök rájöttek, hogy nem érdemes nyomott áron behozni a kocsikat, hiszen azok nem fogynak sokkal jobban alacsonyabb áron sem. Ezért a kis növekedésért nem érdemes alacsonyabb az árakat erőltetni.
Vérten Sándor, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója elmondta, hogy az első 8-10 hónapban nem várnak lényeges változást, a céges flottamegrendelések dinamikája maradhat a tavalyi pörgő állapotban. A lakossági vásárlások növekedésére az év utolsó hónapjaiban lehet számítani.
A Ford Magyarország PR- és kommunikációs igazgatója szerint 2014-15-re érheti el a magyar autóeladások a 2008-ban látott értékeket. Idén 60 ezer fölé nőhet az értékesítés mennyisége.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.