A Tesco új stratégiával állt elő Nagy-Britanniában, a legnagyobb akciókat azokon a napokon tartják, amikor a legtöbb van az emberek pénztárcájában.
A híresztelések szerint az áruházlánc azokra a napokra időzíti a leárazásait, amikor a britek pénztárcájában a legtöbb pénz van, vagyis hó végére. Milve arrafelé a fizetést hetente kapják a dolgozók, a számlákat viszont hó elején kell befizetni, ezért a bankszámlákon hónap végén található a legtöbb pénz.
Mivel a gazdasági válság arrafelé is dúl, a legtöbb vásárló nem költekezik szabadon bármikor, a hónap végén viszont megengednek maguknak egy kis luxust, amit a Tesco ki is használ. A leárazásokkal úgy érezhetik, van pénzük egy kicsivel többre is, mint amire korábban gondoltak volna. A legtöbb leértékelt tárgy a hírek szerint háztartási eszköz és élelminszer lesz.
A Tesco ezzel a stratégiával nem csak a saját vásárlóit veheti rá a kötetlenebb költekezésre, de a rivális áruházláncak vevőit is átcsábíthatja "azokon a bizonyos napokon".
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.