60 ezerrel csökkent Magyarországon a co-branded kártyák száma az első félévben. Egyesek szerint azért mert itthon még csak kialakulóban van ez a piac. Ennek ellenére vannak akik sikeresnek tartják a co-branded programot, van olyan bank, amelyik a jelenleg elérhető kártyák mellé most tervez újat piacra dobni - írja a Napi Gazdaság.
A Cetelem például már eddig is 9 partnerrel ad ki ilyen kártyát, és bár a számuk és a növekedési ütem ügyfelenként változó, több olyan is van, amivel már átlépték a 100 ezres határt a darabszámot illetően.
A Citibanknál ezzel szemben inkább a nagy ügyfelekre hajtanak, a Malév, a T-Mobile és a Shell vállalatokkal közösen kiadott kártyák teszik ki a hitelkártyás ügyfelek felét. A növekedési ütem itt is eltérő, de annyi biztos, hogy a bank elégedett.
Csalódott viszont a Takarékbank, akinek mindössze két co-branded kártyás partnere van, amiből az egyik most indult, a másik viszont évek óta nem fejlődik. A Citibank szerint viszont az érdeklődés egyre növekszik az utóbbi időszakban, mind a bankok, mind pedig a partnercégek részéről.
Sokan viszont komoly problémának értékelik, hogy a partnercégek nem mindig tesznek valós programot vagy kedvezményt a kártya mögé, ami így negatív hatással van a piacra. Az ügyfeleknek ugyanis két dolog fontos, az egyik, hogy milyen név szerepel a kártyán, a másik pedig a kedvezmények, előnyöket, amiket biztosítani tudnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.