Közép-Kelet-Európában és hazánkban egyedülálló innovációként összeáll az OTP Bank és TV2, hogy létrehozzák az első olyan co-branded hitelkártyát, mely egy kereskedelmi televízió és egy hitelintézet együttműködése révén jön létre. A sajtótájékoztatón megtudtuk, hogy a most kezdődő együttműködéssel hatékonyabbá válhat a megfelelő hitelkártya-használat tudatosítása. A domináns hazai bank továbbra is a hitelkártyák térnyerésének folytatódására számít hazánkban.
Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy a lakossági banki szolgáltatások terén talán egyedül a hitelkártya szegmens az, melyben hazánk a világ többi országánál lassabb növekedést produkált. Ez a tendencia 2004 végén megfordult, innen rohamos fejlődést tapasztalhatunk a piacon. A kártya a kapcsolódó pénzügyi kedvezményeken túl a szereplők révén hatalmas marketing támogatást kap majd.
A kártya esetében itt is akár 45 nap a kamatmentes periódus hossza. A kártya a hagyományos szolgáltatások mellett internetes banki szolgáltatásokat is biztosít. Az OTP tervei szerint az év végére több mint 20%-ot birtokol majd a hazai hitelkártyapiacból, míg 2004 végén szelete 5% körüli volt.
Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatója elmondta, hogy a TV2 szeretne nézőivel partneri viszonyt kialakítani, ennek tulajdonítható a "TV2 meg én" brand kialakítása, melytől egy közösség építését reméli a csatorna. Ennek a folyamatnak egy része ez a kártyakibocsátás, melynek segítségével a nézők a napi vásárlási tranzakciók közben is kapcsolatban lehet a csatornával.
Kereszty felhívta a figyelmet arra, hogy idén október 4-én lesz 10 éves a TV2, így a community építésben mérföldkő lehet a jelenlegi együttműködés is.
Várdy Zoltán, a csatorna kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a TV2 továbbra is az innovatív, marketing-orientált megközelítést vallja. A szemlélet a TV2 Brandcare koncepcióban ölt testet, melybe kiválóan beilleszthető a co-branded hitelkártya. A stratégiai együttműködés egyik gerince a TV2 dinamikusan fejlődő merchandising aktivitása.
Lantos Csaba, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese prezentációjában bemutatta, hogy a domináns bank a piaci dinamikát meghaladó ütemben fejlődik a hitelkártya szegmensben. a bank jelenlegi piaci részesedése a hitelkártyák terén 16% körül áll. A betéti kártyák esetében a vásárlási tranzakciók aránya jóval alacsonyabb mint a hitelkártyák esetében, utóbbinál ugyanis a díjtételek egyértelműen a vásárlás felé terelik az ügyfeleket.
A "TV2 meg én" hitelkártya birtokosainak lehetőségük lesz arra, hogy belülről is megismerjék a TV2-t és a csatorna neves személyiségeit, valamint részt vehetnek műsorfelvételeken, stúdióbejárásokon és hozzájuthatnak TV2-es tárgynyereményekhez is.
A MasterCard plasztik hitelkerete 100 000 és 600 000 Ft között lehet, a főkártya éves díja 5490 Ft, míg a társkártyáé 4490 Ft. A főkártya első éves díját a bank elengedi.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kártyához 1%-os cash-back is kapcsolódik, azaz a fő- és társkártya-birtokos éves szinten összegzett vásárlási tranzakciói alapján annak 1%-át, de maximum évi 30 000 Ft-ot a bank decemberben jóváírással visszatérít.
Az igénylés terén újdonság, hogy az online út mellett SMS-ben is lehet kártyát igényelni. Utóbbi módszernél a küldő számát felhívja az OTP call-centere és végigvezetik az igénylési folyamaton.
Lantos Csaba elmondása szerint a kártyabirtokosok arra is számíthatnak, hogy a TV2-es sztárokkal együtt főzhetnek, közösen mehetnek koncertre és hasonló kiváltságokban részesülhetnek.
Az OTP-nél jelenleg 4,1 millió kártya van forgalomban, melyből nagyságrendileg félmillió a co-branded plasztik. A TV2 és az OTP között az együttműködés keretén egy bevétel és költségmegosztási egyezség jött létre. Csányi Sándor kiemelte, hogy a bank profit előrejelzését nem kell pontosítani az első negyedéves tapasztalatok tükrében. A megszorítások kapcsán a hitelállomány növekedése rajzoldóik ki, ez azonban nem olyan dinamikus és az első két havi számokból nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni.
Éves szinten 80 ezer ilyen co-branded kártya kibocsátása szerepel a bank terveiben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.