Olvasóink számára minden bizonnyal nem hat a meglepetés erejével azon kijelentés, hogy a magyar autófinanszírozási piacon kialakult versenyhelyzet és a piac szűkülése miatt egyre nagyobb teret nyernek a kockázatos konstrukciók, melyek hosszabb távon egyetlen piaci szereplőnek sem kedveznek.
A Magyar Lízingszövetség az első negyedév során szeretne érdemi lépéseket tenni az önszabályozás terén, hiszen az áldatlan állapotok megoldására jó lépés lehetne egy egységes szövetségi állásfoglalás megjelenése - írja a Világgazdaság.
A kritikus paraméterek között az önerőt és a futamidőt jelölhetjük meg, melyek területén korábban a minimum 10%-os önrész és a legfeljebb 100 hónapos futamidő tűnt a legtámogatottabb ajánlásnak.
A piacon jelenleg fellelhető termékek egyik érintettnek sem kedveznek igazán, a finanszírozók ugyanis a magasabb kockázat miatt portfoliójuk romlásával számolhatnak, míg a kereskedő hosszú időre lemondhat arról az ügyfélről, aki nem tud kilépni szerződéséből és képtelen lecserélni autóját.
Arról persze megoszlanak a vélemények, hogy az önszabályozás mennyire jelenthet megoldást a kiélezett versenyhelyzetben, ahol számos szereplő csak a profit mennyiségét tartja szem előtt, akár extrém kockázatot is vállalva a pótlólagos nyereségért.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.