Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
Zárt kapuk mögött játssza soron következő meccseit a magyar válogatott. Az MLSZ visszatéríti a jegyek árát.
Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) a koronavírus terjedését korlátozó legújabb intézkedések miatt visszatéríti a válogatott soron következő mérkőzéseire szóló jegyek árát.
Ezt az MLSZ a honlapján közölte azután, hogy Orbán Viktor többek között azt is bejelentette, hogy - amennyiben az Országgyűlés megadja a kormány számára a rendkívüli felhatalmazást, kedd éjféltől, vagyis szerda 0 órától érvénybe lépő döntéseket követően - sportmérkőzéseket csak zárt kapuk mögött lehet megrendezni, szabad téren az egyéni sportolás megengedett, de az amatőr csapatsport tilos.
Az MLSZ közleménye szerint a további döntéseket - például az amatőr futballra vonatkozóan - a kormányhatározat pontos részleteinek ismeretében hozza majd meg a szövetség elnöksége.
A magyar csapat csütörtökön fogadja Izlandot az Eb-részvételért, majd a Nemzetek Ligájában a szerbekkel és a törökökkel játszik a Puskás Arénában három, illetve hat nappal később. Az Európai Labdarúgó Szövetség korábbi döntése értelmében a nézőtér harminc százalékát használhatták volna ki a szurkolók.
Címlapkép - MTI/Mónus Márton
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.