Az egykor sikeresnek indult várólista-csökkentési program mára kifulladni látszik – derült ki egy szakmai konferencián.
A látványos növekedést hozó 2019-es év után a koronavírus gyakorlatilag lenullázta a Magyarországra, azon belül is Budapestre mint legnépszerűbb desztinációra összpontosuló üzleti célú utazásokat és rendezvényeket. A legfontosabb szakmai szervezetek ezért a Budapest Convention Bureau és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ támogatásával szeptember 10-én programsorozatot tartanak, hogy széles körű összefogás keretében alakítsák ki a magyar gazdaság újraindításában is hangsúlyos szerepet játszó üzleti rendezvények biztonságos protokollját, egyben eloszlassák az 500 fő feletti rendezvényeket övező esetleges tévhiteket.
Az üzleti turizmus tavaly rendkívül jó évet zárt: 29%-os növekedéssel összesen 1867 nemzetközi konferenciát rendeztek Magyarországon, a nemzetközi résztvevők száma pedig tekintélyes, csaknem 45%-os ugrással 321.124-re nőtt. Házigazdaként Budapest vezető szerepe megkérdőjelezhetetlen (a konferenciák mintegy háromnegyedének adott otthont), így az üzleti rendezvények résztvevőinek túlnyomó része ismerkedhetett meg közelebbről fővárosunk előnyeivel és páratlan szépségével.
A koronavírus azonban rendkívül nehéz helyzetbe hozta a rendezvényipart, az érintett szakmai szervezeteket és a vendéglátóiparban, turizmusban dolgozó munkavállalókat egyaránt: az üzleti rendezvényeket elhalasztották vagy teljes egészében lemondták. A 2020. szeptember 10-ére szervezett "Power of Live Events" programsorozat ezért szakmai részről a rendezvényipar feltételeinek újradefiniálását tűzte ki céljául.
A Budapest Convention Bureau (BUD CB) az üzleti turizmus első számú hazai ösztönzőjeként, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) pedig a főváros részéről támogatja a kezdeményezést és az ágazatban dolgozókat. A kampány megvalósításában az ötletgazdák, a Special Effects International, a Visual Europe Group és a Bo-Live Branding Agency mellett több iparági szereplő, a Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége (MaReSZ), a Magyar Beutaztatók Szövetsége (MABEUSZ), a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) is részt vesz és együttműködik.
Közös szándék az üzleti céllal Magyarországra érkező vendégek számának növelése, valamint megmutatni, hogy a jelenlegi körülmények között is lehet rendezvényt szervezni Magyarországon, illetve jövőbe mutató szemlélettel Budapest pozíciója is megerősíthető a közkedvelt üzleti desztinációk között.
- hangsúlyozta Békefi Anna, a Budapest Convention Bureau szakmai igazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Büszkén csatlakozunk ehhez a szuper kezdeményezéshez, ami innen, Budapestről indul, és örömmel visszük hírét ismét a nagyvilágban, akárcsak a tavaszi #4U kampányunkkal. Fontosnak tartjuk, hogy ez az állapot nem csak Budapestet érinti, ezért is kell szolidárisnak lennünk a hasonló helyzetben lévő nagyvárosokkal szerte a világban" - mondta Faix Csaba, a BFTK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A "Power of Live Events" Konferencián rangos előadók és iparági szereplők bevonásával szó lesz az üzleti rendezvények és üzleti turizmus kilátásairól, Budapest mint kiemelt üzleti turisztikai desztináció szerepéről és a lehetséges szinergiákról, az ágazat megsegítésére irányuló tervekről, az emberi kapcsolatok erejéről és a digitalizáció hatásairól, valamint a járványhelyzet kapcsán kialakított biztonsági protokollokról és az ügyfélélmény jövőjéről.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.