Nem először van idén baj a Frontinnal.
A 18-39 évesek mintegy fele az interneten keres megoldást egészségi problémáira, az idősebb korosztályok viszont még mindig elsőként az orvos véleményét kérik ki - írja a Generali felmérésére hivatkozva a Magyar Hírlap.
Bár az online diagnosztizálás nem javasolt, az internet térhódításával párhuzamosan az emberek egészségtudatossága sokat javult. Többek közt a kényelem és a gyorsaság lehet az oka annak, hogy sokan elsőként az internetet hívják segítségül, amikor valamilyen betegséggel vagy egészséges életmóddal kapcsolatos kérdésükre keresik a választ.
Az adatok szerint a fiatalabb korosztállyal szemben az 51-59 évesek nagy része rögtön orvoshoz fordul, és csak alig 26 százalékuk keres rá elsőként a világhálón panaszaira. A 40-49 évesek középen helyezkednek el, a felmérés szerint 40 százalékuk keres először online megoldást a bajaira.
A Google Trends adatai szerint 2016 novembere és 2017 novembere között a terhesség tüneteire kerestek rá legtöbben, amit a cukorbetegség, az allergia, a pajzsmirigy és a reflux követnek. Emellett a gerincsérv, az influenza és a depresszió is ott van a legnépszerűbb keresőszavak között. Az utóbbi időben előtérbe került laktóz- és gluténérzékenységre is gyakran kerestünk rá.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.