Ilyen nincs! Eladó a Balaton-felvidék legendás piaca: mi lesz a Káptalantóti vásár sorsa?
Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Vége a nyári szezonnak, sok étterem, viszont úgy tűnik, már nem is nyit ki újra a jelenlegi formájában 2025. tavaszán.
Az idei évtől egy új listát is közzétett a Dining Guide, melyben a fenntarthatóan működő éttermeket díjazzák.
Nem nyomonkövethető (ismeretlen eredetű), valamint lejárt minőségmegőrzési vagy fogyaszthatósági idejű élelmiszereket is tároltak az egyes egységekben.
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott szervizdíj megegyezik-e a borravaló fogalmával.
Ha komoly áremelésekre készültek volna a szállásadók, vendéglátóhelyek, azok az elemző szerint már megtörténtek volna.
Az idei év lehet az első, amikor a vendéglátás volumene meghaladhatja az utolsó békeév, a 2019-es esztendő teljesítményét.
A Starbucks, a Pizza Hut és a KFC is komoly forgalomcsökkenésről számolt be, míg a McDonald's "utcai harcosként" küzd a vásárlókért.
Egyre több ilyen üzletet, vendéglátóhelyet találsz Magyarországon.
Az elmúlt négy évben a legkevésbé a cukrászdákat sújtotta a válság: mindössze 157 ilyen vállalkozás szűnt meg.
2019 és 2023 között összesen több mint 5400 vendéglátóegység tűnt el Magyarországon.
Már most nyilvános, hogy hol, mikor és milyen vállalkozásoknál várhatók ellenőrzések az év elején.
A teljes magyarországi turisztikai kiadások összege 2022-ben 3 042 milliárd forint volt, ami közel kétharmadával haladta meg a 2021-es értéket.
A VIMOSZ a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvánnyal és a GKI Gazdaságkutató Zrt-vel közösen méri a turizmusban a konjunktúra várható alakulását.
Idén majdnem 1000 étterem és kávézó zárt be Magyarországon. Sokak szerint még nem volt ilyen rossz helyzetben a szakma.
A MOL-hoz tartozó Fresh Corner évek óta dinamikusan fejlődik, így mára Magyarország legnagyobb kávézóláncává nőtte ki magát.
A vizsgálatok fókuszába ‒ az éttermek ellenőrzésére jellemzően ‒ a higiéniás állapotok, az alapanyagok nyomonkövethetősége, valamint azok kezelésének ellenőrzése került.
A vendéglátóhelyek és üzlethelyiségek piacára is jelentős hatást gyakoroltak az elmúlt évek eseményei.
A tesztelések során 25 ötcsillagos szálloda került a kalauzlátókörébe, melyek nagy része a fővárosban működik.
A tavalyi év meglehetősen feketén zárult a vendéglátóipar tekintetében, a gazdasági válság ugyanis a vendéglátóipari egységeket érte el először és őket is érintette a leginkább.