Káoszt és szeméthegyet hozott az új üvegvisszaváltási rendszer: ezen bukhat el az egész?
Sokan panaszkodnak az üvegvisszaváltó automatákra, vagy tele vannak, vagy nem működnek megfelelően a panaszok szerint. A MOHU újragondolást ígér.
Sokan panaszkodnak az üvegvisszaváltó automatákra, vagy tele vannak, vagy nem működnek megfelelően a panaszok szerint. A MOHU újragondolást ígér.
A legtöbb kifogás (a panaszok 57 százaléka) továbbra is a szolgáltatásokkal kapcsolatos.
Mindenkit érintő változás, hogy a Békéltető Testület kötelező érvényű határozatot hoz, ha a fogyasztó megalapozott igénye nem haladja meg a 200 ezer forintot.
Rengeteg a kérdőjel az új panasztörvény körül, egy fontos céges határidő már lejárt.
Segítséget kapnak a fogyasztóvédelmi referensek, ami növelheti a vállalkozások békéltető testületi eljárásban való együttműködését is
Nőtt a repülőgépjárat-törlésekkel és az automatákból vásárolt jegyekkel kapcsolatos panaszok száma.
"Ezt nevezik ügyfélbarát szolgáltatásnak, de most komolyan???" - háborgott a Pénzcentrum egyik olvasója a JYSK online szolgáltatása kapcsán.
Egy törvénymódosítás áll a háttérben.
Sokan ezért keresték őket.
Nagyon lassan halad az ügyintézés.
Itt a panaszkezelési tevékenységet szabályozó jegybanki ajánlás.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) módosította a pénzügyi szervezetek panaszkezelésére vonatkozó szabályokat.
Visszahallgathatatlan telefonos felvételek, el nem készült jegyzőkönyvek miatt csapott le az MNB.
A várakozási időt, a mentés és a betegszállítás minőségét is sokan kifogásolták tavaly.
Április közepétől a kormányablakoknál is benyújthatjuk pénzügyi panaszainkat.
Fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított az MNB több banknál azok panaszkezelési gyakorlatára vonatkozóan. A jegybank három hitelintézet esetében szabott ki bírságot.