Az első továbbra is a TheVR csatorna, a második pedig változatlanul Whisper Ton. A harmadik helyen azonban már volt változás.
Több százan fordultak 2015-ben az ombudsmanhoz, számos bejelentés érkezett az adócsalások, az oktatás, az egészségügy, a közlekedés, a környezetvédelem és a parlagfűhelyzet miatt - írja a Magyar Idők.
A napilap cikkében felidézte, hogy tavaly óta Székely Lászlónál, az alapvető jogok biztosánál is megtehetik panaszaikat azok a magánszemélyek, akik kisebb közösségük vagy az egész társadalom érdekét sértő ügyről szereznek tudomást. Az elmúlt esztendőben nagyjából háromszáz ilyen beadvány érkezett, a tavalyi éves mennyiséget már szeptemberben elérték az idei észrevételek.
Az eddigi mintegy 630 beadvány közül Székely László körülbelül 280 bejelentést továbbított a közintézményeknek. Harminc alkalommal az állampolgári beadvány hiányos volt, de a rendelkezésre álló adatok alapján a biztos fel tudott lépni.
A leggyakrabban - két tucat esetben - az Emberi Erőforrások Minisztériumához továbbított jelzést a biztos, de több panaszt kapott a fővárosi és a Pest megyei kormányhivatal, a Nemzetgazdasági, valamint a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Többen valamely közbeszerzési eljárást kifogásolták, vagy korrupciót vélelmeztek egy-egy szerződéssel kapcsolatban. Többen az adócsalás visszaszorítását szerették volna kérelmükkel elérni, voltak, akik a tömegközlekedés miatt emeltek szót, elsősorban a MÁV szolgáltatásainak színvonalát kifogásolva. Érkezett beadvány a közutak állapota, a környezetvédelmi problémák és a parlagfű elleni állami fellépés hiányosságai miatt is, de szóba került a kórházak felszereltsége, a közoktatás nívója és a közétkeztetés is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


