Kattant a bilincs: több mint 18 millió forintot csalt ki ez a magyar férfi több száz embertől, így csinálta
A bíróság a vádlottal szemben több mint 961 ezer forint erejéig vagyonelkobzást is elrendelt.
A bíróság a vádlottal szemben több mint 961 ezer forint erejéig vagyonelkobzást is elrendelt.
Az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki.
Könnyű pénz, kevés munka, sok utazás... ki ne akarna ilyen életet. Az Ecom Testvérek azt állítják, mindez könnyű, bárki számára elérhető...
Szinte csak a fizetett hirdetéseket támogatja jelenleg a Facebook. Azonban most van egy kiskapu, amivel elkerülhetjük ezeket a kellemetlenségeket.
Ami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, az általában nem igaz - véli egy vállalkozásfejlesztő szakember, aki elmagyarázta, hogy ismerhetjük fel a rosszindulatú hirdetéseket.
Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, ún. „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat.
A mesterséges intelligencia egyre elterjedtebb a toborzásban, de a személyes találkozót nem válthatja ki.
Rengeteg magyar mikro- és kisvállalkozás döntött úgy a múlt évben, hogy ideje jelen lenni az online térben is.
Ma már rengeteg, akár online is elérhető tréning és tanfolyam segít abban, hogy megszerezd a szükséges tudást céljaid eléréséhez.
Négyből hárman alulárazzák a használt cikkeiket.
Nem is akármilyen áron.
Az influenszer jelentése magyarul: tudd meg, mi az influenszer szó jelentése, mi az az influenszer és ki az influenszer hivatásból. Mutatjuk, hogyan él meg egy influencer!
Kartellt fogott a GVH a műkörmös termékek piacán
Felújítandó lakásoknál komolyabb árengedményt is el lehet érni.
2021-ben a reklámok életünk miden egyes szegmenség behálózzák, és nincs ez másként gyermekeink esetében sem: az ő életüknek is szerves részét képezik az online, offline, nyílt és rejtett hirdetések. De míg egy felnőttnek van elég tapasztalata ezeket kezelni, szétválasztani a valóságtól, addig egy gyermek számára ez nem ennyire kézenfekvő. Minden szülőnek kötelessége megtanítani gyermekét a médiafogyasztási szokásokra, és arra, hogy a reklám közel sem azonos a valósággal.
Valós a veszély.
Övék a jövő!
A fenyegetések mintegy 98% nem vírus volt, hanem riskware és adware.
Fogadd meg mindet.