Kiderült a nagy kóla-titok: elképesztő, miért isznak ennyire sokat belőle a magyarok
Az elmúlt időszakban számtalan cikk foglalkozott az élelmiszerárak emelkedésével és a fogyasztás visszaesésével, de mi a helyzet az üdítőkkel?
Az elmúlt időszakban számtalan cikk foglalkozott az élelmiszerárak emelkedésével és a fogyasztás visszaesésével, de mi a helyzet az üdítőkkel?
A fogyasztók általában az árstopok határidejének lejárta előtt igyekeztek bespájzolni a hatósági áras termékekből, főként a tartós élelmiszerekből.
Erre mindenki ugrik.
Gödörbe került a magyar söripar.
Azért ez nem semmi.
Sokaknak legalábbis biztosan.
50 millió liter fogy belőle itthon évente!
A top30 legnézettebb magyar tévéműsor nagy része a TV2-n, RTL-n és a Dunán fut, mint az Álarcos énekes, A Konyhafőnök, vagy a Bödörék. Népszerűek a Tények és a Fókusz is.
Pizzáért leginkább a diszkontba vagy hiper- és szupermarketbe ugrunk le.
Erre megy el a legtöbb pénz.
Hazánkban a női szőrtelenítő termékek és borotvák forgalmát érdemben nem befolyásolta a Covid-19 pandémia.
Itt a kánikula, mindenki hűsölni vágyik.
Vagy éppen ezért?
Ne maradj le!
Vannak olyan magyar vállalatok, melyek nemhogy csökkentették dolgozói létszámukat a koronavírus-járvány alatt, de képesek voltak növekedni is ezekben a nehéz hetekben. Ez persze szoros összefüggésben van a fogyasztással: ami a papírárut illteti, a rendelésállomány egyes termékekből a háromszorosára nőtt a kiskereskedelmi láncoknál a járvány alatt, és várhatóan ez a jövőben is így marad - mondta el a Pénzcentrumnak Vajda Attila, a Vajda-Papír Kft. ügyvezető igazgatója. De beszélt arról is, hogy miért nem álltak le a toborzással, valamint, hogy az újabb beruházások milyen hatással vannak a munkaerő-szükségletükre. Interjú.
A covid megjelenése óta ötszörösére nőtt az e-kiskereskedelem növekedési üteme.
A pandémia hatására a magyarok ritkábban járnak bevásárolni és jóval többet főznek otthon.
Csillapodóban van a járványkamra feltöltése.
A húskonzerv rekordot döntött.